galskapen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei. Jeg skal begynne på videregående skole etter sommerferien, og trenger derfor en bærbar pc som jeg kan drasse rundt på. Den skal også brukes til et og annet LAN. Jeg har kikka på mange forskjellige pcer, men finner ikke helt det jeg vil ha.. Noen krav: -Godt batteri. Burde holde noen timer lett bruk. -15,4" skjerm. -Brukbar ytelse til spill. Tenker på go7600, x1600 eller noe liknende. -Kan ikke koste mer enn 15 000 kr (!) Er vel noen av dere som har peiling Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei. Jeg skal begynne på videregående skole etter sommerferien, og trenger derfor en bærbar pc som jeg kan drasse rundt på. Den skal også brukes til et og annet LAN. Jeg har kikka på mange forskjellige pcer, men finner ikke helt det jeg vil ha.. Noen krav: -Godt batteri. Burde holde noen timer lett bruk. -15,4" skjerm. -Brukbar ytelse til spill. Tenker på go7600, x1600 eller noe liknende. -Kan ikke koste mer enn 15 000 kr (!) Er vel noen av dere som har peiling 8174031[/snapback] Hva med ferrari pc`en som acer har Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hm.. Høres dyr ut Men skal kikke.. Edit: Tja.. Kul pc, men litt for dyr Endret 17. mars 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå