Gonzolaz Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Led Zeppelin er tøft, favoritten min er nok II, som har nesten bare perfekte sanger. Liker egentlig litt mer "rolig" rock, og ikke den mer tyngre sorten, men Led Zeppelin er et hederlig untak. PK har de fleste steder I-IV til 89kr. Endret 29. april 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fant ut litt mer nå.. Vinyl Replicaene har alle de spesielle visuelle kjennetegnene til de originale LP'ene.. For eksempel vinduene som man kan ta vekk (?) på PG. Innholdet skal visstnok være det samme som remastered. Da blir det vinyl replica på meg! 8495387[/snapback] You said what? :!: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Tatt fra en review på Amazon.co.uk (finnes her): ..(e.g. this, the cut-out windows on Physical Graffiti, the brown paper bag on In Through the Out Door etc).. Endret 29. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vinyl replica er, som navnet skulle tilsi, en replica av de gamle platecovrene. Fete saker, spesielt på PG med vinduene som er skjært bort Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Oh my, det der visste jeg ikke om (skamme seg). Muli jeg må gå til anskaffelse av noen av de der da Edit: nice det der m_eide Endret 29. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ahh.. Endelig hadde jeg rett Må skaffe meg den utgivelsen av PG, ass.. Utrolig rå! III-replicaen har også den hjulet man kan snurre rundt (tror jeg det var ).. m-eide: Har du den samme utgaven som denne? Der står det "Mini LP-cover".. Er det den samme som vinyl replicaen, eller er det en tredje versjon av CD'er..? Edit: Lurer på om jeg skal prøve meg på en slik.. Under er det bilde av alle albumene i slik emballasje, nemlig LP-sleeve.. Det er vel det fineste man får tak i antar jeg.. Er sikkert verdt prisen på snaue 113 kroner med gratis frakt.. Endret 29. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 m-eide: Har du den samme utgaven som denne? Der står det "Mini LP-cover".. Er det den samme som vinyl replicaen, eller er det en tredje versjon av CD'er..? 8495505[/snapback] Må innrømme at jeg ikke aner noe om det, jeg bare fant den cd'en på platekompaniet og tok den med hjem Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dette blir da min første post her. Led Zeppelin er nok det viktigste i livet mitt ja, hehe. Har vært stor fan i flere år nå, har alt som er av album, både på CD og LP. Ikke inkludert bootlegs da. Noen flere fans her? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vær hilset du høyvelbårne! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Led Zeppelin er fantastisk musikk! Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Plukka faktisk opp en import vinyl av HOTH på platemessa her i Skien noen uker tilbake. Den var forseglet fra Japan, 220 grams, super lydkvalitet! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Plukka faktisk opp en import vinyl av HOTH på platemessa her i Skien noen uker tilbake. Den var forseglet fra Japan, 220 grams, super lydkvalitet! 8500869[/snapback] Høres....dyrt ut? Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 400 kr. Litt må man jo ofre. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det var jo ikke så aller værst, hvis det var en slags, limited sak? Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Altså, nå er jo jeg en smule ( ) Audiofil, men det har seg slik at 220 Grams vinyl har utrolig bedre lydkvalitet en standard 180 grams! Limited og limited...det er vel ikke helt enkelt å få tak i her i Norge på en vanlig dag..antar jeg. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Sorry for alt dette maset mitt om CD'er osv, men er det noen som vet om denne er lik som denne? Altså, den første heter "II (Limited Edition CD In Digipak Replica LP Sleeve)", og den andre heter bare "Led Zeppelin II [VINYL REPLICA]".. Prisen for en CD på Play er lik 2 CD'er på Amazon.co.uk, men jeg vet ikke om den på play er finere enn den på Amazon, eller finnes det bare to versjoner CD'er der ute? (Setter stor pris på raskt svar ) Endret 30. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Led Zeppelin er brea. jah....... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Det skjedde noe veldig feil her.. Skulle redigere posten over, men trykka på sitere i stedet.. Beklager Endret 30. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det skjedde noe veldig feil her.. Skulle redigere posten over, men trykka på sitere i stedet.. Beklager 8508343[/snapback] Er jo ingenting å beklage deg over, vi er alle venner her i Zeppelin posten Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det skjedde noe veldig feil her.. Skulle redigere posten over, men trykka på sitere i stedet.. Beklager 8508343[/snapback] Er jo ingenting å beklage deg over, vi er alle venner her i Zeppelin posten 8508558[/snapback] Hehe Da var følgende bestillt: Led Zeppelin I (Vinyl Replica)Led Zeppelin II (Vinyl Replica) Til den nette sum av ca. 128 kr, med frakt, fra Amazon.co.uk.. Skal kjøpe III, IV og PG neste gang.. Satser på at de er de samme som på Play, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg