MobyDick Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har ikke hørt så allt for mye av Led Zeppelin, men har tenkt til det... Noen som kan nevne noen bra sanger slik at jeg kanskje får et positivt førsteinntrykk og så får jeg eventuelt kjøpe et album når jeg vet hvor godt jeg liker det 8174690[/snapback] Tja, en av mine favoritter var Black Dog, men så ble jeg veldig forelska i Moby Dick! Også er mange av låtene på I veldig bra! Jeg har ikke alle albumene, men de 6 første, og de er veldig bra alle sammen! Tangerine er foresten også en god sang! Mihi! Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har ikke hørt så allt for mye av Led Zeppelin, men har tenkt til det... Noen som kan nevne noen bra sanger slik at jeg kanskje får et positivt førsteinntrykk og så får jeg eventuelt kjøpe et album når jeg vet hvor godt jeg liker det 8174690[/snapback] Tja, en av mine favoritter var Black Dog, men så ble jeg veldig forelska i Moby Dick! Også er mange av låtene på I veldig bra! Jeg har ikke alle albumene, men de 6 første, og de er veldig bra alle sammen! Tangerine er foresten også en god sang! Mihi! åå, jeg glemte House of The Holy! Den er braa!!! Ikke plata.. Den er ikke så VELDIG bra, men Sangen, som du finner på Physical Graftti, er veldig Bra!! 8333930[/snapback] Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Elsker Zeppelin Har et spesielt forhold til alle de seks første albumene. Synes at det er synd at Houses of the Holy er så undervurdert, er jo et fantastisk album. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Achilles Last Stand er noe av det feteste jeg har hørt. Gode sanger: Achilles Last Stand, Babe I'm Gonna Leave You, Good Times Bad Times, No Quarter, Stairway to Heaven, Ten Years Gone, Whole Lotta Love, Immigrant Song, Dazed and Confused, Houses of the Holy, The Rain Song, Nobody's Fault But Mine, The Song Remains the Same. Har ikke hørt altfor mye på dem, har bare Remasters-platene, men har tenkt til å høre mer. Men Achilles Last Stand må være definitivt det beste de har laget. Endret 22. april 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Zepplin er et band jeg har fått opp øynene for i det siste. Foreløpig har jeg bare nr. 4. Men det skal jeg gjøre noe med. Så fort jeg får lønning bærer det til platekompaniet for å kjøpe 2ern og 3ern Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Zepplin er et band jeg har fått opp øynene for i det siste. Foreløpig har jeg bare nr. 4. Men det skal jeg gjøre noe med. Så fort jeg får lønning bærer det til platekompaniet for å kjøpe 2ern og 3ern 8443119[/snapback] Kjøp heller enern, den er best. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Zepplin er et band jeg har fått opp øynene for i det siste. Foreløpig har jeg bare nr. 4. Men det skal jeg gjøre noe med. Så fort jeg får lønning bærer det til platekompaniet for å kjøpe 2ern og 3ern 8443119[/snapback] Kjøp heller enern, den er best. 8443965[/snapback] Hvorfor ikke bare kjøpe I, II, III og IV? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da kan du liksegodt legge til HotH og PG. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da kan du liksegodt legge til HotH og PG. 8444310[/snapback] Da får du sikkert Made in Japan også med på kjøpet... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Physical Graffiti må med ja! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Zepplin er et band jeg har fått opp øynene for i det siste. Foreløpig har jeg bare nr. 4. Men det skal jeg gjøre noe med. Så fort jeg får lønning bærer det til platekompaniet for å kjøpe 2ern og 3ern 8443119[/snapback] Kjøp heller enern, den er best. 8443965[/snapback] Veldig subjektivt om den er best, eller ikke best. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Enig med Kjekssjokoladen. Bandet hadde en utvikling som er like interessant på sine måter fra 1, til og med PG. Alle platene er nødvendige for å få helhetsinntrykket riktig. Til slutt smeller man til med dbl.DVD. Hvis man ikke da skjønner at man har nå har hatt med forrige årtusens mest betydningsfulle band å gjøre, anbefales det bare å gi opp hele musikkgreia. Da kan man heller slå seg til med kakebakst og strikketøy. Endret 23. april 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Enig med Kjekssjokoladen. Bandet hadde en utvikling som er like interessant på sine måter fra 1, til og med PG. Alle platene er nødvendige for å få helhetsinntrykket riktig. Til slutt smeller man til med dbl.DVD. Hvis man ikke da skjønner at man har nå har hatt med forrige årtusens mest betydningsfulle band å gjøre, anbefales det bare å gi opp hele musikkgreia. Da kan man heller s¨å seg til med kakebakst og strikketøy. 8454546[/snapback] Helt enig i det du sier. Lenke til kommentar
Evenman Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Her er min tatovering.. dårlig kvalitet, men dere skjønner tegninga 8290070[/snapback] Jeg har også en Zeppelin tatovering. Har ikke noe bilde av den for øyeblikket men det er alle tegnene fra IV tatovert rundt underarmen. Har hørt på Zeppelin så lenge jeg har vært intresert i musikk og elsker dem bare mer og mer. Favorittplata mi er IV uten tvil. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hva er egentlig forskjellen på Remastered CD'ene og Vinyl Replica? Sikkert dumt spørsmål, menmen Edit: Er denne en Vinyl Replica? Har den det originale LP-sleveen? Endret 28. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Limited Editions bruker ikke være orginal sleeve. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ok.. Er det noen som har noen bilder av forskjellene på Remastered og Vinyl Replica? Stod jo "original sleeve" ellernoe.. Aner ikke, jeg.. Noen som vet hvor CD'ene er absolutt billigst? SPiller ingen rolle om det er her i Norge eller utenlands.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er jo som regelt en grunn til at CD'er og LP'er er Limited Edition, de er annerledes enn originalene. Som regel ikke innholdet, men det visuelle, men noen ganger så er jo innholdet også litt annerledes. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg hører ikke så mye på Led Zeppelin, men de har helt klart laga en del bra musikk. Min personlige favorittlåt fra dem er "No Quarter" p.g.a den melankolske atmosfæren... Har også sett et par DVDer og har selvsagt latt meg imponere av bandmedlemmenes ferdigheter. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fant ut litt mer nå.. Vinyl Replicaene har alle de spesielle visuelle kjennetegnene til de originale LP'ene.. For eksempel vinduene som man kan ta vekk (?) på PG. Innholdet skal visstnok være det samme som remastered. Da blir det vinyl replica på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg