Gå til innhold

x830.. Bra musikk tlf?

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny tlf... iPoden min blei ødelagt, og siden mobilen min ikke akkuart er ny, så tenkte jeg at je skulle kjøpe en ny tlf..

Jeg har tenkt på den samsung x830 rosa (Ja, jeg er jente) Lurte på om dere hadde noen inspill??! Det jeg er mest opptatt av er at den fungerer som en tlf, og en god musikk spiller. alt annet er ikke så viktig, ikke prisen heller.. vil bare finne en bra musikk tlf SOM ER JENTETE.. Det er litt viktig.... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dama har X830 og er storfornøyd. Den perfekte MP3-telefonen for jenter vil jeg si. :)

8173940[/snapback]

Vurderer å kjøpe den selv så lurte på om det er mulig å bruke musikken til mp3spilleren som ringetoner? Leste en kommentar fra en som ikke fikk til det :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk denne telefonen på lørdag (i svart heldigvis) og er meget fornøyd så langt. Enda litt vanskeligt å skrive meldinger men ellers går meny manuvrering og tasting som et lyn. Jeg hadde en Samsung E760 før og synest overgangen gikk meget greit.

Lyden på det medfølgende øre pluggene er meget bra og de sitter som støpt. Eneste negative med øre pluggene jeg kan komme på er at jeg synest ledningen er litt i det lengste laget :p

Jeg men fikk heldigvis kopiert over alle kontakter, videoer og bilder til nye tlf via bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...