groms91 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte en ny harddisk i dag, men når jeg hadde fiksa alt med jumpere og kobla til alt. kom det en rar lyd. Det var en sånn pipelyd på 2 sekunder fra høytaleren i pc'en. Hva kan jeg gjøre? Hvis jeg kobler alle harddisker fra, skjer det samme. hav kommer dette av? Det kommer helleringenting opp på skjermen Endret 17. mars 2007 av groms91 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tja- koble fra disken og se hva som skjer? I utgangpunktet er det ikke nødvendlig å jumpre disker lenger, er flere år siden det ar nødvendig. Hadde sat disken tilbake til CS og sjekket hva som skjedde. hva slags disk er det? Lenke til kommentar
groms91 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Tja- koble fra disken og se hva som skjer?I utgangpunktet er det ikke nødvendlig å jumpre disker lenger, er flere år siden det ar nødvendig. Hadde sat disken tilbake til CS og sjekket hva som skjedde. hva slags disk er det? 8173836[/snapback] Det er en Seagate. Det kommer heller ingenting opp på skjermen. Lenke til kommentar
groms91 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg prøvde også og ta vekk den nye harddisken, og la den gamle stå igjen slik den var, og det samme skjedde Lenke til kommentar
friskies Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 har du ikke kommet borti noen andre ledninger? står strømkabelen til skjermkortet i? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Da tipper jeg du har vært borti en ledning eler noeS Sjekk at alle kabler skjermkort og minnebrikker sitter skikkelig på plass. Det er ikke så uvanlig, har opplevd det samme mange ganger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå