SirKenneth89 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Fikk avisen fra Elkjøp nå og kan bekrefte at den koster 5495,- og at Blu-Ray filmen Talladega Nights er inkludert i prisen. Kanskje ikke akkurat den beste filmen å få med, men synes prisen er bra Prisene på alle spill er 595,-, litt dyrt synes nå jeg Noen som kan poste hvor mange PS3-er hver Elkjøp butikk får inn, hvis det er noen som vet dette helt sikkert? Hvem skal stå i kø utenfor Elkjøp den 23.mars og når møter dere opp? GLEDER MEG STORT TIL PS3 Endret 17. mars 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det fins en tråd om dette fra før. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det fins en tråd om dette fra før. 8173812[/snapback] Nei, har ikke sett en eneste tråd som dette , men en som ligner er Elkjøp "FORHÅNDBESTILLINGER", der snakker dem om priser på nett osv da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Denne tråden får leve, vi har ingen lik tråd før nå. Jeg kan iallefall bekrefte at prisen er riktig og gjelder hele landet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Synd det med filmen som folger med, men slik er det noe bare. 595 kr for alle spill er vel noe unormalt for Elkjop,rett meg om eg tar feil. Pleier alltid aa vere noen gode tilbud der ogsaa ved begivenheter. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skal vel tjene inn tapet på konsollene med dyrere spill. Regner med at dette tilbudet (på konsollen altså) kun varer i en dag, så dere som skal ha den, bør kjøpe på fredag. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Elkjøp priset XBox360 tilbehør helt opp i skyene ved lansering, for å dekke inn lav kostnad på maskinen. Nye spill kommer ganske sikkert til å koste 499/549 når ting roer seg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Elkjøp priset XBox360 tilbehør helt opp i skyene ved lansering, for å dekke inn lav kostnad på maskinen. Nye spill kommer ganske sikkert til å koste 499/549 når ting roer seg. 8175454[/snapback] Etter hva jeg husker selv av hva slags marginer vi hadde på dette, må jeg tillate meg å være uenig i den påstanden. Uten at jeg husker nøyaktig hva prisene var, er jeg rimelig sikker på at de er like det de er i dag. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Alt var omtrent en femtilapp dyrere. Minnekortet kostet 349, wifi-adapteret 749 og en trådløs kontroller 449. Ikke så veldig ringe priser, men dyrere enn i dag. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er det sannsynlig at jeg får meg en PS3 hvis jeg drar til elkjøp i 12-tiden på dagen? Vil jeg være nødt til å vente i kjempelang kø tror dere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skal vi tro Sony, blir det neppe noe problem aa fa fatt paa ein konsoll i ettertid. Virker som de har produksjonen i gang og lever jevnt og trutt egentlig. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skal vi tro Sony, blir det neppe noe problem aa fa fatt paa ein konsoll i ettertid. Virker som de har produksjonen i gang og lever jevnt og trutt egentlig. 8176235[/snapback] ja de har jo øvd seg i fire måneder i resten av verden så :!: Klarte ikke å la være. Sorry! Kos dere i køen gutter. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Elkjøp priset XBox360 tilbehør helt opp i skyene ved lansering, for å dekke inn lav kostnad på maskinen. Nye spill kommer ganske sikkert til å koste 499/549 når ting roer seg. 8175454[/snapback] Etter hva jeg husker selv av hva slags marginer vi hadde på dette, må jeg tillate meg å være uenig i den påstanden. Uten at jeg husker nøyaktig hva prisene var, er jeg rimelig sikker på at de er like det de er i dag. 8176054[/snapback] Da var det lokale forskjeller. Hos min butikk kunne de priset det som kom inn så høyt de bare ville. Det praktisk talt fløy ut av hyllene. Og priset det gjorde de også. Det morsomme var jo imidlertid at alt var utsolgt ca 09.15. Men rundt kl 11 så fikk de tydeligvis tak i nytt utstyr igjen til "normale" priser. Her var det nok noen som så sitt snitt til å tjene på lanseringskåte kunder. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jaha, da har du jo svaret på hvorfor du mente at din lokale Elkjøp priset 360-tilbehør. - Elkjøpen nær deg er korrupt. Det svarte du på selv for så vidt. Meget vittig å ta det opp da Edit: Men må si det frister med PS3 nå. Hadde det bare ikke vært for ufullstendigheten. Som for eksempel nettet og datamulighetene. + Sjansen for betamax anående Blu-ray. Kan også vente litt på flere eksklusive spill og rumble. Men dette vet dere jo fra før, bare jeg som mener det fortsatt er for tidlig å kjøpe PS3. Kommer til å vente å se hva som skjer. Kan bli litt spennende Endret 17. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Helt enig i mye du sier der. Blir litt dumt å investere flere tusen på en maskin som virker som den er mer til film enn spill, også går formatet rett i dass. Er nok en fordel å vente en liten stund til før man anskaffer seg PS3. Men så klart, er jo noen som syntes lanseringsspillene var verdt prisen. Selv så har jeg nå fått testet de fleste spillene som blir lansert til fredag, og jeg må ærlig talt si at ingen av dem fristet så mye at jeg hadde slengt 5500-6000 på bordet, som man må i Norge. Personlig så har jeg allerede ordnet meg en bestilling via bestbuy i USA, så skal vel ikke være den som snakker for høyt om dette temaet, men så er jeg rett og slett bare av den typen som liker å ha det beste/nyeste fortest mulig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Alt var omtrent en femtilapp dyrere. Minnekortet kostet 349, wifi-adapteret 749 og en trådløs kontroller 449. Ikke så veldig ringe priser, men dyrere enn i dag. 8176076[/snapback] Det er et godt stykke fra dette til å prise noe opp i skyene . Og det var det jeg ville fram til. Uansett, dette blir off topic, så la oss gå tilbake til sak nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ta ibruk følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=733912 for videre diskusjon rundt lanseringspriser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg