UUnreal Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg trenger ett program som kan gjøre det fort å greit, men jeg har ikke peil på sånt. Finns det noen bra gratis alternativer der ute? Jeg skal redigere i movie maker, men movie maker støtter ikke VOB..... All hjelp mottas med takk. Endret 17. mars 2007 av UUnreal Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) søk på google med Dvd to avi og du kommer til å finne masse Edit: evt VOB to avi. Edit 2: F.eks denne. Endret 17. mars 2007 av Magikaren Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 søk på google med Dvd to avi og du kommer til å finne masse Edit: evt VOB to avi. 8173798[/snapback] Jeg har gjort, men alt må man betale for eller så konverterer det bare 25 % ca. må kjøpes for at resten skal tas. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tror den linken jeg ga i dne andre editen min er gratis, men har ikke prøvd det. Hvis det ikke er noen gratis programmer der ute så gjør sånn som meg og "kjøp" det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du kan alltids prøve Download.com og velge freeware. Søk derretter på VOB to AVI eller noe sånn. Antar at posten hører bedre hjemme i Video og videoredigering, moderator? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 http://www.videohelp.com/guides.php?search...+or+List+Guides Tråd flyttet til mer passende kategori. Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg trenger ett program som kan gjøre det fort å greit, men jeg har ikke peil på sånt. Finns det noen bra gratis alternativer der ute? Jeg skal redigere i movie maker, men movie maker støtter ikke VOB..... All hjelp mottas med takk. 8173782[/snapback] vob-filer kan man ofte endre type på til mpg. Du kan evt. bruke programmet SmartRipper som kan plukke ut enkelt-titler, kapitler, osv. fra en dvd-plate. Vob-filene kan uten videre endres til type mpg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 VOB-filer er faktisk MPEG2 filer. Det du faktisk kan gjøre er å endre filetternavn fra .VOB til .MPG. Bare husk å kopiere dem til harddisk først, du vil ikkje kunne gjøre dette rett på en DVD plate. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Takk for hjelp.. problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå