Gå til innhold

GPS enhet til P990

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet Holux GR236 skal være god. Denne har SirfStarIII-teknologi, som gjør at du kan putte den i hanskerommet/lommen og likevel motta signal fra satelittene.

Bruker selv en GlobalSat BT-328 receiver, og er veldig godt fornøyd... Denne bruker Sirf GSC2-teknologi. Kan puttes i hanskerommet denne også, men hva som er forskjell på de to teknologiene nevnt kan jeg ikke svare på...

Tror sistnevnte er nyere, men om bedre vites ikke... :hmm:

Jeg kjører TomTom Navigator programvare, men TomTom støtter ikke P990 såvidt jeg vet. Så du må nok ta til takke med f.eks. Nav4All...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Jeg kjører TomTom Navigator programvare, men TomTom støtter ikke P990 såvidt jeg vet.

Såvidt vet jeg at man kan bruke TomTom Navigator prg i P990 sammen med den gps-mottakeren N73_user nevnte. Det har jeg :-)

TomTom sier ikke noe offisielt at de støtter det.... :hmm:

Endret av jojo1717
Lenke til kommentar

Ikke kjøp programvare! Wayfinder Earth Beta er jo gratis og fungerer utmerket! Jeg bruker det uten GPS, og det viser kart over hele verden. Glimrende program. Selvfølgelig ikke noe problem å koble til GPS heller. Bare noen få tastetrykk. På for eksempel Finn.no kan du få bluetooth GPS-er til 500-700 kroner ;)

Lenke til kommentar
Ikke kjøp programvare! Wayfinder Earth Beta er jo gratis og fungerer utmerket! Jeg bruker det uten GPS, og det viser kart over hele verden. Glimrende program. Selvfølgelig ikke noe problem å koble til GPS heller. Bare noen få tastetrykk. På for eksempel Finn.no kan du få bluetooth GPS-er til 500-700 kroner ;)

8179933[/snapback]

Vel, går ut ifra at TomTom kanskje er en smule bedre også da.

Så, "ikke kjøp programvare!" blir litt for tynn for min del ja...

Har du råd, så kjøp!

TomTom er MYE bedre enn alle andre GPS-program (gratis eller ikke). Oppdatert fotoboksvarsling i seg selv, er verdt prisen...

Men anyway, så er også Nav4All som jeg refererte til gratis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...