Shivan Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Henviser til denne tråden for problemene jeg har hatt. Nå prøvde jeg bare som en siste utvei å plassere hovedkortet på ei papplate utenfor kabinettet, og det funker som bare fy. Tingen er at alle skruefestene i kabinettet (til hovedkortet) ser ut til å være korrekt montert, og jeg har festa hovedkortet med alle skruene. Hva er det da som er feil? Lenke til kommentar
televerket Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvis du prøver å legge ned kabinettet på siden og så legge hovedkortet der det skal ligge, for så å ikke skru fast skruene. Kan det tenkes at det er et lite overslag noen plass..(?) hvis maskina starter da så må det være 1 av skruene som kortslutter. Eller at det er kontaktfeil på hovedkortet som oppstår når skruene strammes. (Dette er selvsagt bare en teori) TELEVERKET Lenke til kommentar
killabie Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) har du husket spicer's, altså de små kobber skruvene med gjenger inn som skal i kabinett, for å høye kortet fra bakplaten! Endret 17. mars 2007 av killabie Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har du prøvd å sette strømforsyningen utenfor kabinettet? Kanskje jeg er på vidda nå, men mener å huske noen som hadde et problem med at pcn slo så på når alt var utenfor kabinettet, men ikke inni. Men når han satte strømforsyningen utenfor så fungerte det. Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har du prøvd med små gummipakninger mellom avstandsskruene-HK-skruer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå