tobbesen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) hei da har bursdagen min passert og er endelig 17 i den anledning har jeg lyst til å bruke litt spenn på: kabinett (thermaltake soprano dx) kjøling av cpu (blue orb 2 (åpen for forandringer)) kjøling av gpu (en stille en, som passer x600) viftestyring (vantec 305 (følger med katoder ) harddisk (billig 400/500 gb, som er relativt god) det jeg da tenker å gjøre er å sette sammen alt dette, og sette de 2 160 GB som jeg har fra før i raid 0 hvis det blir slik jeg hadde tenkt så kjøper jeg alt utenom viftestyring fra pcutstyr https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42784 Endret 17. mars 2007 av tobbesen Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 jeg ble litt itvil på soprano dx, etter å ha lest nye reviews, jeg har tenkt å oppgradere skjermkortet etterhvert, og er da litt usikker på om det faktisk vil passe uten store problemer :S... kan noen foreslå andre kabinetter, vil helst ha vindu Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 ingen som har noen tanker om oppsettet mitt? please Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kabinett: Lian Li- 1k på microplex med plexi i sidedør HDD: Samsung 400gb, 899,- hos komplett. Har den selv og er kjempe fornøyd Viftestyring: Gatewatch er jo men og praktisk CPU:Thermaltake big typhoon, dette er en veldig god kjøler Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 synes ikke lian li kabinettene er så pene/praktiske før man kommer til v serien, og da er man på 1500 kr... big typhoon kan jeg nok gå for istedet, og harddisken er den samme som du foreslo, men ofrer ikke 2 5,25' for en viftestyring Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 synes ikke lian li kabinettene er så pene/praktiske før man kommer til v serien, og da er man på 1500 kr... big typhoon kan jeg nok gå for istedet, og harddisken er den samme som du foreslo, men ofrer ikke 2 5,25' for en viftestyring 8182587[/snapback] OK. Da går du for ditt eget oppsett. Lykke til Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 hehe, takk vi får se, er litt redd for å øydelegge noko:P Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei, mitt beste tips er å ikke vurdere noe produsert av Thermaltake. Det kabinettet ser ganske likt ut som TT Tsunami, et kabinett jeg var borti omtrent et år siden. Du kan lese hva jeg mener om det og TT generelt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6378625 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6149867 Ellers bør du lese om Orb-kjølerne i testene på hw.no hvor min vurdering er at de kommer dårligst ut av alle prosessorene testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå