Archangel Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Skulle installere XP og , vel idiot som jeg er paa data saa installerte jeg paa d driven hadde den gamle paa c , uansett naa klarer jeg ikke aa formatere xp paa c driven , noen sa til meg at det er en option naar man installerer at man bare kan " overskrive " den versjonen som ligger inne med den nye , jeg fant bare " repair " . Uansett naa lurer jeg paa om jeg bare skal formatere hele greia...har hd i 3 deler CDE er dette en fordel eller er det best aa bare ha 1 samlet hd , uansett hvordan formaterer jeg alt ? Har kun noen " verdifulle " filer som jeg kan brenne ut ellers kan alt installeres paa nytt so no problem der :=) Eller er der en option slik man bare kan skrive over eksisterende versjoner av xp ? Lenke til kommentar
tomsmart Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du kan under installeringen velge om du vil overskrive eksisterende windows. Du kan opprette og slette partisjoner som du vil i Winxp. Veldig greit sånnsett. Er "reparer" det eneste alternativet du får opp når du stapper inn cd'en? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 ...og behold minimum 1 ekstra partition som backup til neste formatering. Kjedelig å måtte formatere 20 Gig mp3 og divx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå