Gå til innhold

Lydkort til Mac Pro

Anbefalte innlegg

Jeg skal etterhvert ha meg en Mac Pro

Skal primært drive med lydprodusksjon og lurte derfor hvordan det er med lyden her. Mac Pro er jo rettet mot skapere av grafikk/lyd (?) så jeg lurte på om det er noe innebygget lydkort som egner seg , eller om man må kjøpe eksternt firewire lydkort eller til pci slottene.

I så fall, er det noen dere kan anbefale? Synthesizeren kobles jo til Mac'en med USB så det er vel i grunn bare mikrofonene som trenger tilkobling.

Tenkte å bruke sammen med Pro Tools som jeg tror vil være et bra program til å skape musikk med på Mac :)

(har jeg postet på feil plass?)

edit: emnefelt forandret av moderator

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8173499[/snapback]

Jeg ville postet dette et annet sted. Denne kategorien ligger under programvare, og da passer vel tråden bedre under Hardware, lydkort. Jeg flytter hele greia ditt jeg.

Har også forandret litt på emnefeltet slik at det passer bedre inn i kategorien.

Lenke til kommentar

8173499[/snapback]

Jeg ville postet dette et annet sted. Denne kategorien ligger under programvare, og da passer vel tråden bedre under Hardware, lydkort. Jeg flytter hele greia ditt jeg.

Har også forandret litt på emnefeltet slik at det passer bedre inn i kategorien.

8176173[/snapback]

ok. takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...