Megnus Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg skal etterhvert ha meg en Mac Pro Skal primært drive med lydprodusksjon og lurte derfor hvordan det er med lyden her. Mac Pro er jo rettet mot skapere av grafikk/lyd (?) så jeg lurte på om det er noe innebygget lydkort som egner seg , eller om man må kjøpe eksternt firewire lydkort eller til pci slottene. I så fall, er det noen dere kan anbefale? Synthesizeren kobles jo til Mac'en med USB så det er vel i grunn bare mikrofonene som trenger tilkobling. Tenkte å bruke sammen med Pro Tools som jeg tror vil være et bra program til å skape musikk med på Mac (har jeg postet på feil plass?) edit: emnefelt forandret av moderator Endret 17. mars 2007 av macfjott Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mac Pro kan brukes til så mangt ja, er en kraft maskin som gjør jobben. Det innebygde lydkortet er ikke spesielt egnet til lydproduksjon, så da er det eksterne løsninger som gjelder. eks M-Audio FireWire 410 ( https://prisguiden.no/product.php?productId=37667 ) Finnes større og mindre modeller, alt etter behov. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) jeg skulle aldri begynnt å kikke på dette engang vet du nå fikk jeg lyst på denne..... doh https://prisguiden.no/product.php?productId=41179 Endret 17. mars 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (har jeg postet på feil plass?) 8173499[/snapback] Jeg ville postet dette et annet sted. Denne kategorien ligger under programvare, og da passer vel tråden bedre under Hardware, lydkort. Jeg flytter hele greia ditt jeg. Har også forandret litt på emnefeltet slik at det passer bedre inn i kategorien. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (har jeg postet på feil plass?) 8173499[/snapback] Jeg ville postet dette et annet sted. Denne kategorien ligger under programvare, og da passer vel tråden bedre under Hardware, lydkort. Jeg flytter hele greia ditt jeg. Har også forandret litt på emnefeltet slik at det passer bedre inn i kategorien. 8176173[/snapback] ok. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå