Beyeren Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hei. Jeg bare lurte på hva som er inni en ekstern harddisk? Er det bare en vanlig hdd inni ett hdd kabinett? Går det da ann å ta ut den hdd`en? Eller er det fullt av rare ting inni? Litt rart spørsmål men jaja Endret 19. mars 2007 av cre8_cre8 Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Er det bare en vanlig hdd inni ett hdd kabinett? Ja Går det da ann å ta ut den hdd`en? Ja Eller er det fullt av rare ting inni? Bare harddisk og kabler Endret 17. mars 2007 av Megvel Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Er det noen som har noen bilder av dette da? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er det noen som har noen bilder av dette da? 8173583[/snapback] Vilke harddisk er det du snakker om egegntlig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Eller er det fullt av rare ting inni? Bare harddisk og kabler 8173364[/snapback] Det er nok litt mer enn det. Det er som regel en USB kontroller (elektronikk kretskort) der. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har en toshiba et eller annet. men alle bilder passer. det er bare får at jeg skal kunne se ca. hvordan det ser ut der inni. Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har en toshiba et eller annet. men alle bilder passer. det er bare får at jeg skal kunne se ca. hvordan det ser ut der inni. 8173748[/snapback] Det er bare en HD inni. Du kan også kjøpe deg et tomt cabinett uten disk. Jeg har kjøpt 2,5" kabinett for sånne små disker. Koster 2-300 kr Har en 80 GB disk i den som jeg bruker som "minnepinne" . Finnes også kabinett for 3,5" disk/dvd-brenner Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Her ser du hvordan et 2,5" kabinett ser ut inni: Link til nettside som viser bilde (PSdata) Printkortet er sannsynligvis kontrolleren 8som holder styr på HDD, samt "oversetter" fra IDE til USB grensesnitt for PC. (Slik jeg har forstått det i alle fall...) EDIT: På bildet er ikke selve HDD'en : den ser du her link til bilde av HDD som legges inn eksternt kabinett vist over Endret 17. mars 2007 av Norgesannonser Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 kilde: http://www.dataclinic.co.uk/data-recovery-...ternal-disk.htm Litt små bilder, men det er da noe. Det er også mulig å finne små vifter inni eksterne harddisker, men vet ikke hvor mange produsenter som bruker det. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 takk! det var noen gode svar. får å skrøyte litt: jeg har vifte i min eksterne harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå