fotballkamera Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kan man trene, spille kamp ved bruk av paracet?? Jeg er litt småsyk... litte gran feber og litt hodepine.... Har en viktig fotball kamp idag og lurer på om det er lurt å ta en paracet i forkant eller blir kroppen bare slapp av det? Takker for svar Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Siden du har feber bør du holde deg i ro uansett om du tar Paracet eller ikke! Feber er et symptom på at kroppen trenger hvile, og trenger å restituere seg! Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jamen er en viktig kamp ffs:P.. MÅååååååå spille:P så spørsmålet er egentlig.. Paracet elelr ikke paracet?? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Paracet sier jeg! Tenker som så; hvorfor skal du ha det vondt når du er destruktiv mot kroppen! Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Men det er ikke noe bivirkninger da?? Slapp krop eller no?? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 det er nok ikke paracet'en som gjør deg slapp, feberen gjør det. og klarer du å spille en kamp med feber bra, er du ikke så veldig syk. men uansett burde du ikke anstrenge deg, og helst holde sengen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Paracet er febernedsettende, men samtidig sløvende. Tror ikke en eller to paracet vil hemme deg på banen noe mer enn sykdommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvis du spiller kamp med feber skal jeg love deg at du kommer til å bli syk en god del dager ekstra, kroppen stresser nok med infeksjonen om du ikke skal trene i tillegg. Du risikerer å gi infeksjonen enda bedre fotfeste i kroppen. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Tok en paracet og spilte kampen Føler meg helt grei nå.. sliten,.. men greit... får håpe jeg ikke blir mer syk.... Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan gikk det i dagene etterpå? Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ehm idag har jeg hatt litt små feber og vondt i magen men ellers har formen vært helt topp... Så må si for min del funket det denne gangen ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå