ilshenar Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei Er det noen av dere som vet om det går ann å modde et Mac Pro kabinett slik at et vanlig ATX kort passer oppi? Og hvor stor vifte kan man eventuelt ha i kabinettet? Siden de nye Mac Pro maskinene nå bruker Intel kort, har jeg et lite håp om å kunne smyge en vanlig pc inn i kabinettet. For det er jo uten tvil verdens lekreste stock-kabinett Ilshenar Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går garantert med noe modifikasjoner på HK-brettet Lenke til kommentar
ilshenar Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Går garantert med noe modifikasjoner på HK-brettet 8175838[/snapback] hehe, joda, det gjør nok det. Men jeg tenkte å gjøre minst mulig med det. Holde det så originalt som mulig. Det neste jeg kom til å tenke på er, hva med strømforsyning? Jeg ser at de som følger med Mac Pro kabinettet ikke er standard. Ilshenar Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Med litt godvilje så går alt. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skal nok gå bra det, men kan man bruke hd og slik på mac`en til Pc`en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå