Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista kjenner ikke igjen dvd-brenner

Anbefalte innlegg

Hei .har akkurat kjøpt meg ny samsung dvd brenner etter at je sleit med å få installert en eldre liteon brenner i vista.

den nye brenneren er en oem samsung brenner fra komplett. uten noe cd eller noe som helst.

installerer brenneren på vanlig måte, men når jeg starter opp så spør vista etter drivere.. hva skal jeg gjøre? ingen har drivere til denne dvd brenneren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her ser dere på bildet. Vista ser hva slags brenner det er, men vil ikke reagere når det settes i ei skive.

på samsung sine sider så er sb02 nyeste firmware hvis jeg forstår det rett. bakpå spilleren min så står det at det er installert sb04 firmware

post-20932-1174139699_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er en shuttle SB75G2 sak. vet ikke hva hovedkortet heter.

har fungert smertefritt før, bare nå etter at jeg installerte vista at det har begynt å kødde seg til.

her om dagen så fikk jeg tilogmed brent plater i Nero, men nå har det stagnert helt her.

har aldri vært borti slikt før gitt.

prøver på microsoft og samsung sine support/faq sider, men begge to ror seg bort med å svare at det er motparten sin feil. microsoft sier at jeg må sjekke med leverandør av dvd brenner og samsung sier det er feil med operativsystem.

Lenke til kommentar

takk for hjelpen,

men jeg har nyeste firmware til brenneren. den du posta r0lfi er gammel.

og, beklager, maskina mi heter ikke sb75G2, men sb65G2, bare gammel utdatert programvare til den. akkurat som resten av maskina

Lenke til kommentar

litt seint kanskje??

vista blir nok bedre. ikke tvil om at det er vista som etterhvert kommer til å ta over. xp var ikke akkurat feilfritt det heller rett etter lansering.

det må jo for pokker finnes en løsning på brenner-problemet mitt! er nødt til å være flere som har opplevd noe lignende!

Lenke til kommentar
takk for hjelpen,

men jeg har nyeste firmware til brenneren. den du posta r0lfi er gammel.

og, beklager, maskina mi heter ikke sb75G2, men sb65G2, bare gammel utdatert programvare til den. akkurat som resten av maskina

8180304[/snapback]

Fortell meg hvorfor vista suger. ?

Syns det meste funker her hos meg.

Liker vista mye bedre en XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...