Gå til innhold

Kongelig skjerm til kongelig pris? Sony X72H

hodesleng

Anbefalte innlegg

Sony 17" LCD, X72H.... noen som har denne eller testet den? Virker som en fantastisk skjerm til kun 5450.....

Sony 17" LCD, X72H

High resolution 17" TFT LCD display with a small footprint

High contrast (400:1) and high brightness (280 cd/m2) LCD panel; 160° vertical and horizontal viewing angle

Perfect gaming and video viewing with state of the art 200 MHz high speed graphics processor

Fast panel response time

Triple input flexibility with DVI-D (digital) and two HD15 (analog) connectors for easy switching between multiple PCs

3-mode Advanced Digital Smoothing and 3-mode Zoom function for great images in non-native resolutions

Intelligent Auto-Adjust function for fully automatic, ideal input signal optimisation

Gamma colour controls for saturation-independent luminance adjustment

Dual-pivot ergonomic stand

VESA-conform wall mountable

Kensington lock

Stereo speakers and headphone jack

ECO mode for power consumption savings

1.3 MegaPixels (1280 x 1024) native resolution

TCO99 and ISO-13406-2 compliance (TCO95 on black model)

DISPLAY TYPE

TFT LCD, 17" (43.3 cm)

VISUAL AREA (H x V)

338 x 270 mm (diagonal: 433 mm)

PIXEL SIZE

0.264 x 0.264 mm

LUMINANCE

280 cd/m2

CONTRAST RATIO

400:1

LCD RESPONSE TIME

10:20 ms (rise & fall time)

DISPLAY COLOUR

16.19 million colours

VIEWING ANGLE

Horizontal: 160°; Vertical: 160°

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp heller en 17" LCD Hitachi, den med 16ms responstid, den ligger på 5250-5450 (VSData eller PSdata, velg selv).

Den er beste LCD jeg har hatt av Samsung 152S (samme type som 172T) og denne. Den er rask i spill, og DVI og analog kabel er med.

Sonyen, vel, det står "perfect for gaming".

Yeah right sier jeg, ingen lcd er PERFEKT enda, men denne Hitachien er den beste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-12 00:07, skrev kjello2:

Kjøp heller en 17" LCD Hitachi, den med 16ms responstid, den ligger på 5250-5450 (VSData eller PSdata, velg selv).

Den er beste LCD jeg har hatt av Samsung 152S (samme type som 172T) og denne. Den er rask i spill, og DVI og analog kabel er med.

Sonyen, vel, det står "perfect for gaming".

Yeah right sier jeg, ingen lcd er PERFEKT enda, men denne Hitachien er den beste jeg har sett.

Hvilken hitachi mener du? Hitachi CML174SXWB? Og den skal vere bedre enn Samsung 172T? Skal bestille meg en lcd skjerm snart men vil ha en som er bra til spilling. Også i forhold til en 19"crt skjerm, hvor stor er en 17"lcd? Har hørt folk som sier de er like store, stemmer dette? Hvilken bør jeg kjøpe?

[ Denne Melding var redigert av: TomE på 2002-12-12 15:00 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...