jonkriska Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei!! I det siste har jeg fått veldig mange anrop fra "skjult nummer". Finnes det noen måte å sperre alle inkommende anrop fra "skjult nummer" på? Jeg har en Qtek 9100. Har Telenor som telefonoperatør. En ting til, finnes det noen gratis tema til denne telefonen? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du kan ta en titt på dette programmet: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=23505 For themes - søk på google: Theme WM5 Hei!! I det siste har jeg fått veldig mange anrop fra "skjult nummer". Finnes det noen måte å sperre alle inkommende anrop fra "skjult nummer" på? Jeg har en Qtek 9100. Har Telenor som telefonoperatør. En ting til, finnes det noen gratis tema til denne telefonen? 8173286[/snapback] Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Legger til at Telenor og Netcom har ingen tjenester pr. dags dato for sperring av innkommende samtaler fra skjult nr. Hei!! I det siste har jeg fått veldig mange anrop fra "skjult nummer". Finnes det noen måte å sperre alle inkommende anrop fra "skjult nummer" på? Jeg har en Qtek 9100. Har Telenor som telefonoperatør. En ting til, finnes det noen gratis tema til denne telefonen? 8173286[/snapback] Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det må være noen dårlige PDAer du bruker, Knocksock, som ikke engang lar deg finne "Svar nå"-knappen. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ka du mein? :-) Det må være noen dårlige PDAer du bruker, Knocksock, som ikke engang lar deg finne "Svar nå"-knappen. 8210137[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå