Norgesannonser Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Har en lokal "server" som jeg kjører backup mot - via trådløst nett. Har prøvd 2 ganger men "serveren" får en systemfeil eller tilsvarende som gjør at den må restarte (uten min innblanding). Ergo brytes backup. Ok, litt mer detaljert: 1) bruker Acrolis True Image 10 Home image/ backup (i stedet for Ghost) 2) Totalstørrelse på det som skal backup ca 49 GB 3) "Server" er bare en avdanket Win XP maskin i hjemmenettverk der hele disker er delt ressurs. 4) HDD som lagres mot er en tom og ny ekstern 250 GB USB HDD (koplet i "server") NTFS 5) "server" er koplet med ledning i ruter, og bærbar PC trådløst mot ruter. Får oppgitt ved start at det vil ta ca 4 timer. Etter ca 3 timer får "server" systemfeil som gjør at den rebooter automatisk. (Ingen forvarsel) Hva kan være feil? PS: "Server" har også annen ekstern HDD koplet via USB, der musikken ligger. Til vanlig spiller jeg av MP3'er gjennom nettverket på forskjellige PC'er rundt om. Ergo fungerer systemet til deling av ressurser over tid, an altså ikke backup... Har aldri opplevd at "server" har rebootet, slik den gjør nå. PPS: Jeg er klar over at dette kan være software, men putter det her da jeg opplever det svært relatert til lagringsmedier (backup). Edit: Skrev inn noen flere detaljer... Endret 17. mars 2007 av Norgesannonser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå