Gå til innhold

Hjelp til arrangering av selskap

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har bursdag snart i likhet med en god venn av meg. Vi bestemte oss for å ha 18-årsdagen sammen, og det skal være hos meg, poenget er at jeg ikke har hatt noen før på middag osv. og hva som er vanlig å gjøre etc. når gjestene kommer.

Det starter 19:00, maten kommer 19:30 og så tar vi det som det kommer. Problemet er bare at jeg trenger litt hjelp til å vite hva som gjøres i perioden før maten kommer, hva som er normalt, that is. Endel drikke er tilgjengelig til gjestene (selv om de selvsagt har med selv), og har også biljardbord etc.

Noen som kan forklare/hjelpe til med hvordan dette vanligvis gjøres? Det blir ca. 25 gjester.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann,

Jeg har bursdag snart i likhet med en god venn av meg. Vi bestemte oss for å ha 18-årsdagen sammen, og det skal være hos meg, poenget er at jeg ikke har hatt noen før på middag osv. og hva som er vanlig å gjøre etc. når gjestene kommer.

Det starter 19:00, maten kommer 19:30 og så tar vi det som det kommer. Problemet er bare at jeg trenger litt hjelp til å vite hva som gjøres i perioden før maten kommer, hva som er normalt, that is. Endel drikke er tilgjengelig til gjestene (selv om de selvsagt har med selv), og har også biljardbord etc.

Noen som kan forklare/hjelpe til med hvordan dette vanligvis gjøres? Det blir ca. 25 gjester.

Før gjestene kommer er det normalt å gi dem en drink og la dem slå seg litt til ro, prate, si hei til alle etc. Hvis de du inviterer ikke kjenner hverandre så godt fra før av kn det være greit å ha noen aktiviteter før maten blir servert. F.eks en type morsom quiz man må svare på i grupper etc. Ellers kan du ha en kul film som står i stil i temaet eller liknende spillende i bakgrunnen. For flere tips, se http://festplanlegging.blogspot.com

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...