kunde Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U 8173072[/snapback] 50-55 liter? lukket trykk kasse Lenke til kommentar
kunde Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U 8173072[/snapback] 50-55 liter? lukket trykk kasse 8173738[/snapback] Sjekket bilen - ikke plass under baksete/passasjerside. Alternativet måtte bli i bagsje/lasterom , men tviler på om det ville fungert brukbart grunnet skillevegg som i øvre del består av nesten tildekkende plexiglass. Evt gjerne lukket - volum omkring originalen ca 80 L ? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tja, om du har planer om dette bør du egentlig få tak i T/S parametrene for så å beregne kassevolum ut fra disse. Send en mail til Dali så får du sikkert et godt svar Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er ikke dali "hus" anlegg? isåfall er elemente på 8 ohm og ikke 4ohm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå