Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Passende 15" subkasse og forsterker ?

kunde

Anbefalte innlegg

Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U

8173072[/snapback]

50-55 liter? lukket trykk kasse

Lenke til kommentar

8173072[/snapback]

50-55 liter? lukket trykk kasse

8173738[/snapback]

Sjekket bilen - ikke plass under baksete/passasjerside. Alternativet måtte bli i bagsje/lasterom , men tviler på om det ville fungert brukbart grunnet skillevegg som i øvre del består av nesten tildekkende plexiglass. Evt gjerne lukket - volum omkring originalen ca 80 L ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...