Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

IRQL_NOT_blalbala, System Shutdown, PAGE_FAULT_osv


Anbefalte innlegg

IRQL_NOT_EQUAL_OR_LESS

eller

 

PAGE_FAULT_IN_NON_PAGE_AREA

 

er de to bluscreensa som kommer opp mest, har ikke notert feilkoden, men om det er relevant skal jeg sørge for å få med meg det neste gang det skjer.

 

Får som oftes bluescreen etter 5-10 min spilling av CS, surfing på internett, musikk, film eller annet som krever litt arbeid av PC'n

 

Har hørt utallige løsninger til prblemet, her er noen jeg har prøvd, og noen jeg ennå ikke har prøvd:

 

HAR PRØVD:

skifte DVD ROM og harddisk fra Primary master-slave, til Primary Master, Secondery Master,

Har renset kabinettet, vifter for støv, og koblet ut meste parten av unødvendig hardware og ekstrent tull.

 

HAR IKKE PRØVD:

installere windows, men uten nvidia brannmur,

har ennå ikke kjørt memtest

har ikke prøvd med ny ram, eller ny cpu

ikke prøvd intallering på splitter ny harddisk (men på 2 forskjellige brukte)

 

Skal prøve meg på den klassiske, 1 og 1 ram brikke inni og se om det vil hjelpe.

skal også kjøre memtest asap, men vil ikke gå ut å kjøpe ny RAM eller CPU før jeg får lokalisrt problemet, (OM DET i det hele tatt er problemet)

 

Men jeg får fortsatt blue screens selv om, jeg har prøvd å installere windows på2 forskjellige hardisker, utallige ganger.

 

Nå i det sisst har jeg også fått "System Shutdown" fra windows, som gir meg 60 sekunders varsel på å lagre dokumenter, før systemet vil skrus av.

 

Er det noen med samme problem, eller noen som har mulige løsninger, er jeg takknemlig for innlegg og kommentarer. Tusen Takk

Endret av Cerwinator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...