foffle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Har lagt inn bestilling på ett Lian Li PCBSCANDV3 kabinett. Lian Li: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44198 Lurer på om noen kan kommer med innspill og eventuellt alternativer til andre gode løsninger. Jeg trenger også ett hk til s939 til en ikke altfor dyr penge. Under 1k!! Ingen vits å kommer med C2D oppsett og diverse, da jeg kun er interessert i ett hk som klokker bedre enn AsRock939 Dual-VSTA. Problemet med dette hk er at det ikke går å gi mer volt på vcore enn 1,45v... Så det er ett must med muligheter for voltøkning som overskrider cpu's "standard" volt! Har som dere sikkert skjønner ike store peilengen på diverse chipset, og hvordan diverse kort er til klokking. Målet mitt er 3ghz på min athlon 4000+(single)... Kanskje ett litt høyt mål, men en plass må man starte når man vil bli stødig på dette med oc Håper noen har innspill da jeg er råfrustrert over det kjipe hk jeg har nå Edit: Vet jeg kanskje har godt av mer og bedre ram, men jeg gidder ikke betale i dyre dommer for ddr ram da jeg har tenkt å oppgradere til helt ny innmat om ett års tid.. Endret 17. mars 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709151&st=40 Lenke til kommentar
foffle Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Takker for linken Ser folk sliter med x1950 pro med ac2 kjøler... Det er jo det jeg har, men skal vel klare å modifisere litt... Hvis noen har tips til andre gode kabinetter i aluminium, helst med hurtigløsninger og støydemping til hdd'er, så hadde jeg satt pris på det Så var det spørsmålet om hovedkortet jeg trenger.. Er egentlig det viktigste nå... Edit: Leif... Endret 17. mars 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå