OscarWoHA Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Må kokker i slike skjeder ha relevant arbeidserfaring/utdanning får å få jobb som kokk? Endret 17. mars 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Må kokker i slike skjeder ha relevant arbeidserfaring/utdanning får å få jobb som kokk? 8172880[/snapback] Jeg pleier som regel aldri å kommentere interessante stavemåter på denne måten (uthevet av meg), men akkurat denne var for god til å la passere. Svaret er vel ja - jeg tror nok at folk som kokkelerer pizza i skjeder nok trenger en helt spesiell form for utdanning Når det gjelder det du egentlig spør om, så tviler jeg på det (uten at jeg kan si noe sikkert) - en del av de jeg ser jobber på Dolly rundt om kring virker rimelig unge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Formuleringen har forlengst blitt plassert på hedersplass i gramatikkhelvete. Så til saken, nei! De fleste kjedene, eller frittstående etablissementer tilbyr som regel opplæring. Lenke til kommentar
tha78 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Formuleringen har forlengst blitt plassert på hedersplass i gramatikkhelvete. Så til saken, nei! De fleste kjedene, eller frittstående etablissementer tilbyr som regel opplæring. 8179575[/snapback] LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå