Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Vennen min, blir vel mest brukt også kommer; Snuppa Bærta (med "æ") Håntre Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syltelabben. Slaskepølsa. Stinkefitta. Niggerfitta. Kløfta. Slegga. Desse slår ann (tok du den? SLÅR ANN ) Lenke til kommentar
Gjest Guest_sofi_* Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Søøtnosen min, sukkerklompEn min, Honey, darling, kjekken, gullet mitt, golle, skatten min, SEXY, hottie, fineste, skjønnaste, søteste, Sweetii, sweetheart, honeybunch, sunshine, snuppa, deilige, stjernå, nydlige, sjarmtroll, søting, tøffing, klompen, GoKlompen, prinsen min, Gogutten min, banana, pølså, Verdens beste :-) Lenke til kommentar
Gjest EMKT Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Altså. Personlig liker jeg faktisk av en eller annen grunn å bli kalt Tinamor (Siden jeg altså heter Tina) Men andre kallenavn som f.eks. pus, jenta mi, prinsessa mi osv er utrolig søtt det og ! Bare for å gi tips fra ei jente, liksom. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fitteslasken ikke spør! Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) . Endret 21. september 2010 av Vikestart Lenke til kommentar
Ibris Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Surrehuet, gutten min, kjæresten min, kjære, vennen min, godklumpen:) Det samme blir jeg kalt, bare at surrehuet er bytta ut med kløna Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Klumpen! så får jeg i svar: Kladden, tihi<3 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Pus, pusi, kjære, elskling, elskede, tøsa mi... Jeg er veldig lite original Selv har jeg blitt kalt Bamse av flere. Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kaller kjæresten min for Kosebamse min. Eller Koseklatten. Lenke til kommentar
milsis Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kjærasten min kallar meg Klump då han meiner kroppen min har klumpe-konsistens, så han har eigentleg kalla meg dette lenge før me vart ilag. Men no er det og koseklumpen, godklumpen, kosebamsen, madrassa, puta, søting, godjenta, baby, babymjuk, og andre ting som berre dukkar opp. Eg kallar han fjomp, godfjomp, søting, godgut, baby, kosebamse, madrass og pute. Og så seier me Nåååååw til kvarandre og stryk kvarandre på hovudet. Lenke til kommentar
SophieK Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Baby (han) Puppy (jeg) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Pus, baby, mademoiselle, ma cherie og navnet hennes seff. Blir selv kalt for pus og puma. Puma er digg. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Opalompen , Det gir mening når man hører navnet hennes. Som forresten er det fineste navnet i hele verden Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Opalompen , Det gir mening når man hører navnet hennes. Som forresten er det fineste navnet i hele verden Ola Pompen? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Elskling-pelskling Babe Baby Gutten min Kjære Balle Navnet hans Jenta mi Kjæresten min Førkje Navnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå