theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Greia mi og kjekken er populært her. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) --- Endret 8. mars 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kjekken Elskling vennen Superhelten Han kaller meg: Prinsessa pip-pip Jenta mi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) <RANDOM></RANDOM> Endret 21. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
methano Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tja... Kaller henne stort sett for "reima", ellers går det mye i andre romantiske og koselige som f.eks. ludder, hore, bitch, o.l. Må sies at vi har begge ganske lik humor, så jeg blir gjerne kalt "buttplug" av henne... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dama er min lille Lakriskanin Lenke til kommentar
najki Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vanligvis blir det 'dias' eller 'raffen'. Skal jeg erte 'raffen' litt blir det ofte 'snuppelupp', da det er noe av det minst mandige jeg kan komme på! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tja.. Mye rart man kan kalle fruen. - vennen min - gosnut - snuskelusken min - nuben min - søtnoziz Gud veit hvorfor, men slik er det her hvertfall Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når jeg leste ordet "fruen" så kom jeg selvfølgelig på flere kallenavn. - Fruen - Madammen - Høvdingen - Sjefen - Mistress Lenke til kommentar
Gjest *mei* Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 sjønnasen er min favoritt Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ikke gjør som meg. Tredje gangen jeg traff min nåværende kjæreste, spiste vi middag sammen med mine foreldre og min bror på fjorten. Jepp, fjorten. Jeg var jo allerede nervøs, selv om tonen alltid er ganske lystbetont hjemme hos meg. Det gikk veldig bra helt til jeg greide å si følgende "Å DU DA PINGLEMARTIN!". Det er jo et helt vanlig uttrykk her oppe, men etter et par sekunder innså jeg at HAN satt ved siden av, og at han faktisk het Martin. Så ja, rød i kinna på meg, latter på alle andre. Noe pinlig. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Feita Søta Jenta mi nurket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sexy, kjære, pus(ja, ekstremt orginalt, I know), skjønningen, kjæresten min.. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 tror de fleste har litt orginalt her:) har stort sett det sammen men ho liker att jeg kaller ho søta:) kaller ho litt sånn pus osv selv:) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Pus, søta, jenta mi, tøsa. (Sistnevnte er ikke alltid like populær, kommer ann på humøret den dagen.) Veldig klisje-aktig, I know. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Va med disse da: - Rabbis - Klamydia - Samen min - Reinen min - Skogen`s konge - puddel bæsjen min Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det hørtes ut som noe jeg ville kaldt en hore, eller en jente jeg var sammen med når jeg var 12. =/ Endret 4. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Var mange stygge kallenavn da. Ville aldri kalt dama for ludderet, tøsa, hora osv.. Blir litt for drastisk synes jeg. Er det så farlig å kalle kjæresten sin for tøs da? =P Det betyr jo jente i trøndelag =P FEIL. Tøs betyr tøs i Trøndelag. Taus = jente. Det er noe helt annet... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har lyst å bruke navnet på Disney prinesser og lignende. Man kan nesten alltid finne en egenskap som passer. Men de funker bare ikke på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå