Raspeball Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Smultringen<3 Jeg er herlig forelsket i en smultring . Endret 24. april 2007 av Ladern Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ex'en min og meg hadde ett par kallenavn på hverandre. Han er opprinnelig nederlandsk, så det var en del nederlandske kallenavn.. som jeg ikke aner hva betydde Men, jeg kalte han hvertfall for kiwi'n min. Eller vaniljen min. Fordi vi fant ut at det var noe vi begge elsket =D Også kalte han meg Schnutzkiputzki. Er visstnok et tysk ord. o_O 8460567[/snapback] Ouh, det der var egentlig min post. La ikke merke til at jeg ikke var logga inn Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 pus puselus søtnos sexy :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skjønne møy ^^ Den er kanskje litt sær, men den funker Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) . Endret 21. oktober 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Elskling Gutten min Kjære Kjæresten min Darling Pua Skatt Gullet mitt Lall Kjekken Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ikke helt det samme, but what the hell!: Kjenner noen som kaller datteren sin (som heter jeanette) for "nettefetta mi" Hun er 13 år Endret 25. april 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 roper som regel "hallaisen snuppa mi" når jeg søker kontakt eller jeg roper LINE!! KOM Å TØRK! Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 roper som regel "hallaisen snuppa mi" når jeg søker kontakt eller jeg roper LINE!! KOM Å TØRK! 8486572[/snapback] Den der sjarmerer vel de fleste i senk tenker jeg. :!: Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Min chilenske ekskjæreste hadde en rekke spanske kallenavn på meg. Husker ikke alle, men noen brukte han mye. Cariño - betyr elskede, kjære/kjærlighet, klem, snuppa, søta...litt forskjellig egentlig. Caliente - betyr opprinnelig varm, men er også slang for kåt. heheh. Syns det var søte navn jeg. Også syns jeg "vennen" er søtt. Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 kaller dama mi: BEDRITENE KJÆRRING Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 roper som regel "hallaisen snuppa mi" når jeg søker kontakt eller jeg roper LINE!! KOM Å TØRK! 8486572[/snapback] Den der sjarmerer vel de fleste i senk tenker jeg. :!: 8490090[/snapback] hehe, heldigvis er jeg ikke ute etter å sjarmere andre enn Line, som er kjæresten\samboeren min.. men vi har som oftest veldig intern humor, så det er liksom ikke ordene vi sier, men mer meningen bak dem.. fordelen av å ha kjent dama i mange år ^^ Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) roper som regel "hallaisen snuppa mi" når jeg søker kontakt eller jeg roper LINE!! KOM Å TØRK! 8486572[/snapback] Den der sjarmerer vel de fleste i senk tenker jeg. :!: 8490090[/snapback] hehe, heldigvis er jeg ikke ute etter å sjarmere andre enn Line, som er kjæresten\samboeren min.. men vi har som oftest veldig intern humor, så det er liksom ikke ordene vi sier, men mer meningen bak dem.. fordelen av å ha kjent dama i mange år ^^ 8493613[/snapback] Den funker vel bedre på en du kjenner godt enn tilfedig forbipasserende vil jeg tro. Hvis det er noen her som er litt tøffe så tester de den ute på byen en gang.. EDIT: Kanskje litt feil tråd å anbefale "sjekketriks" på siden jeg rekner med de fleste som poster her har dame/type, men nå tviler jeg på den funker så det spiller vel ingen rolle. Endret 28. april 2007 av Windkin Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ikke helt det samme, but what the hell!: Kjenner noen som kaller datteren sin (som heter jeanette) for "nettefetta mi" Hun er 13 år 8468186[/snapback] høres det ut som det jeg tror? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg kaller selvsagt kjæresten min ved fornavn, men sier gjerne ting som elskling, søtnos og lignende. Min mor derimot, har allerede såvidt begynt å bruke litt kallenavn på kjæresten min.. det er vel litt sprøtt? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kaller henne for Tina, for det er det hun heter... Lenke til kommentar
EndLeZz Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 kjære pus snuppa tøsa Merethe og bolla, men det er noe jeg kaller alle for tiden. ikke bare henne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 kaller henne NilsPils heter mari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå