Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kallenavn på kjæresten deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mesteparten av tiden bruker jeg ikke noe spesielt kallenavn utenom Becca som bare er forkortelse av navnet hennes. Damen('damo, dama') og madammen er vel utrykk jeg har brukt litt, gjerne mest blant venner. (Høres sikkert ut som en teit gruttegreie, men er naturlig å kalle kjæresten sin for damen når man snakker med andre kamerater.) Hvis jeg er i det romantiske hjørne så går blir det gjerne min dronning. (Vet mange bruker prinsesse. Men for min del blir det litt for barnslig og passer heller bedre på unger... dessuten så assosieres dronning med autoritet, og det er alltids sexy.)

Lenke til kommentar
- Kjøtt-ballen.

- Indrefile'en¨.

- Skinke øksa.

- Daske kjellaug.

- Jenta mi.

- Pusen min.

- sexy.

- Me and You <3

- o.s.v

8622553[/snapback]

 

tipper ho elsker dg for dt...

8622581[/snapback]

 

mhm. olav det gjer ho, men e du ferdig med det examens dritet ? for det er ikkje eg :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_Fredrik_*
Var mange stygge kallenavn da. Ville aldri kalt dama for ludderet, tøsa, hora osv.. Blir litt for drastisk synes jeg.

 

Er det så farlig å kalle kjæresten sin for tøs da? =P Det betyr jo jente i trøndelag =P

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvordan det ble slik, men jeg og dama kaller hverandre for vaskebjørner, hvor hun er vaskebinna, og jeg er vaskebjørnen :p Syns det er ganske artig siden det ikke er vanlig, så blir litt mer "spesielt og vårt" (ikke at jeg får følelser og rødmer av det eller noe sånt, men jennyways).

 

Ellers går det mest på pusa, kjære, kjæreste mitt, gullet, klumpen, blubba, pjusket, nuske, puskeluske =)

Lenke til kommentar
Pus er omtrent det verste du kan kalle et mannfolk. Det setter hele forholdet på spill.

Jeg er helt enig i at det blir "feil", men så lenge han tar det som en slags spøk, så er det ingen fare for forholdet, i alle fall. ;)

 

Da synes jeg det bare er rett og rimelig at han kan kalle deg noe tilsvarende ondt, som Ottar.

Lenke til kommentar
Da synes jeg det bare er rett og rimelig at han kan kalle deg noe tilsvarende ondt, som Ottar.

Å huff ja, tenk å kalle kjæresten sin pus, da! :o Egentlig er vel Ottar alt for snilt å kalle meg! Synes han kan begynne å kalle meg direkte stygge ting, jeg.

 

Pus indikerer at han er en søt tøffel uten tæl. Men hvis det er greit for han, så samme for meg.

Lenke til kommentar
Pus indikerer at han er en søt tøffel uten tæl. Men hvis det er greit for han, så samme for meg.

Du har ikke møtt ham. ;) Det er greit for ham så lenge det ikke er ute blant folk. Og uansett blir "tigerpus" mer internt og "maskulint" enn bare "pus".

 

Det er små nyanser, hehe. Husker eksen ropte puuus etter meg på matbutikken, da kokte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...