GLN Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei Fant ut at det var på tide og skifte vann i vannkjølina. Jeg tok ut slangene fra pumpa, blåste ut vannet, og tømte pumpa. Så ligger det noe vann igjen, hvilken måte kan jeg få det bort på? Men tilbake til spørsmålet som jeg lurer mest på. Vannet luktet ikke bra, og slangene var skitne å ekle, finnes det et rense middel du kan blande inn i vannet som renser slagene fra innsiden? Mvh Dranc Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 2% eddik. Hvordan de gjør det vet jeg ikke, men lest utallige posts om eddik... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja kaffetrakterrens, dette må kjøre igjennom systemet med kun vanlig vann til ønsket effekt er oppnådd, tøm så systemet og fyll på riktig mengde frostveske + vann. kaffetrakterrens får du kjøpt på butikker som selger kaffetraktere alså elkjøp, expert ol. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er nesten enklere å bytte til nye og fine slanger og heller bytte vann litt oftere i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå