Vermeer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Heisann! Min første post her på HW.no! Anledningen er at jeg vil oppgradere den gamle traveren min, og det er ganske lengesiden jeg var "inne i gamet", så det hadde vært topp om noen kunne godkjenne kjøpet! Lurer på om dette oppsettet duger til nye spill? Er det noen plasser jeg burde spytte inn noen flere hundrelapper? Har strøm, kabinett osv fra før. Hovedkort: DFI Infinity nF Ultra II-M2/G AM2 900 kr Prosessor: AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,4 Ghz BOXED 950 kr Skjermkort: Gainward GeForce 7950GT 256MB PCIe 2000 kr Manlger RAM. Vet ikke hva slags RAM som funker med hovedkortet, hadde håpet at noen kunne hjelpe meg med dette! har lyst på 2 gig, helst under 2000 lappen! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 - Ville vurdert en Core 2 Duo E6300 med tilsvarende HK. Vil ikke utgjøre noen enorm forskjell, men litt vil det. E6300 er også svært klokkevennlig. AMD var kongen på haugen i et par år, men er det nok ikke lengre. Lenke til kommentar
Vermeer Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 - Ville vurdert en Core 2 Duo E6300 med tilsvarende HK. Vil ikke utgjøre noen enorm forskjell, men litt vil det. E6300 er også svært klokkevennlig. AMD var kongen på haugen i et par år, men er det nok ikke lengre. 8172688[/snapback] Ok, takk for tipset. Skulle egentlig kjøpe intel, men det ble bare AMD, er det jeg alltid har hatt Har ikke noen planer om overklokking forresten! Glemte å nevne det i første post. Lenke til kommentar
Vermeer Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Nå har jeg funnet ut at disse ram typene fungerer til kortet DDR2 PC4200 DDR2 PC5300 Vet noen hvilke av disse som er å foretrekke? Er kingston RAM ok? Lenke til kommentar
fromle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 tror jeg ville spyttet i litt mer i prossesor. Har hørt mye bra om core 2 duo;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå