Gå til innhold

se z610i operatør OPERATØR operatør

Anbefalte innlegg

først er dette samme tlf? leser både 610 og 610i men regner med det er samme tlf. den som jeg har her, er iallefall den klapptlf i flere farger, som har 3g. etter selv å ha åpnet endel nokia tlf regnet jeg med at det var en smal sak å gjøre det samme med denne, så jeg undersøkte ikke så mye før jeg kjøpte den. selvfølgelig en dummhet fra min egen side:)

sitter altså med en se z610i låst til telenor, noe som gjør at jeg ikke får brukt den til noe. har abn hos netcom med binding som jeg helst vil bruke, iallefall til den er ferdig. har ringt diverse privat folk med anonnser ute ang opplåsning av denne type tlf. flere av dem svarer at det har vært en periode der man fikk låst dem opp, men at det nå jobbes på spreng for å finne en løsning på denne type lås.

sender så mail til gsmteknikk, og de lurer på om jeg kan stikke innom butikken deres for at de kanskje muligens kan hjelpe, men er ikke sikker. det er for langt å reise uansett. så er det diverse forum der de sier det samme, at det ikke er mulig å åpne denne type tlf enda.

til sist finner jeg en side hvor de mener å kunne dette, ved å sende avgårde tlf, til utlandet, noe som ikke er aktuelt. http://www.mobile2mobile.net/unlock/unlock...sson_db2020.htm

leser også på telenor sine sider at de gir fra seg koden om man betaler kr 600, minus 40kr pr mnd av de 12 den har vært låst. så de har jo virkelig senket prisene på denne type tjeneste.

finnes det løsninger for denne type lås nå, og er det noen som utfører denne tjenesten? kan man evt gjøre det selv med medfølgende kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...