Gå til innhold

Bilder fra klassetur til Polen/Tyskland

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp vært på tur med Hvite Busser til Polen og Tyskland. Veldig gøy. Her legger jeg ut bilder fra turen. Tok totalt 1016 bilder, men alle i hver sin kategori. :) Legger selvfølgelig ut de jeg er mest fornøyd med.

Alle bildene er tatt med et Pentax Optio L20.

(Nummererer alle bildene som "Bilde 1", "Bilde 2" osv., så gjerne ha det med når du gir kritikk, så alle vet hvilket bilde det er snakk om.)

Bilde 1

imgp0713fb5.th.jpg[/img]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den store fangeleiren kalt Auschwitz. Oversiktsbilde i svart-hvitt. Leiren er 1 x 2 km, formet som et rektangel.

Redigering: Svart-hvitt

Bilde 2

imgp0776lm2.th.jpg

Også Auschwitz. Synes rosen passet fint.

Redigering: Svart-hvitt og beskjæring

Bilde 3

imgp0781vz6.th.jpg

Auschwitz 1 igjen. Skal prøve på noe ala Color Pass, og kun ha farge på rosen, men det får vente til i morgen.

Redigering: Absolutt ingen redigering. Bildet er 100% orginalt.

Plis. Ikke skyt meg. :)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veit ikke helt, men personlig ville jeg ikke hatt bildene i svart hvitt... da jeg føler at bildene mister litt av glansen sin.... selvfølgelig prøver du å få fram en dyster stemning med dette, men det er forholdsvis dystert der fra før, og når jeg satt her på pcen for å rdigere mine pol-bilder følte i hvertfall ikke jeg at jeg trengte svart hvitt ... men det får være min personlige mening... ellers er bildene helt greie bilder.... men som alle slike polbilder så er det ikke noe helt ekstraordinært ved de :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...