Frohman Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hei, kjøpte CS på steam i kveld og oppdager at jeg finner nesten ingen servere. Hva er grunnen til dette? Har søkt litt rundt på forumet, men fant ingenting spessielt interessant. Noen med erfaring som kan hjelpe? Larz Endret 17. mars 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei, kjøpte CS på steam i kveld og oppdager at jeg finner nesten ingen servere. Hva er grunnen til dette? Har søkt litt rundt på forumet, men fant ingenting spessielt interessant. Noen med erfaring som kan hjelpe? Larz 8171810[/snapback] Samme problemet her også. Med mamma finner jeg over 5 tusen... med Pappa finner jeg 300-500 :S.. Stusselige greier.. Lenke til kommentar
punq Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) se litt på denne sida. Der viser de alle servere som har åpnet porter i routeren osv. Enkelt "redskap". Brukte det mye før når jeg spilte cs å bf2 osv. EDIT: Hadde samme problemet før jeg begynte å bruke game-monitor.com Endret 17. mars 2007 av punq Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Samme problemet her også. Med mamma finner jeg over 5 tusen... med Pappa finner jeg 300-500 :S.. Stusselige greier.. 8171833[/snapback] Jeg finner maks 50. Edit: Punq, hvordan bruker man game-monitor? Er det noe du må laste ned eller noe sånt? Endret 17. mars 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Prøv å høyreklikk på steam-ikonet nede i oppgavelinja og så velger du servers. Hvis det ikke funker så aner jeg ikke. Kan være noe med brannmur, er ikke sikker.. Men ja, jeg vet hva du snakker om. Når jeg er hos en kompis får han alltid opp 50-100 servere etter 1 minutt, mens jeg hjemme får opp ca. 1000 med en gang. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Funket å bare ha opp sida som Punq sendte meg. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
JomT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 en venn har samme problemet som deg. jeg får selv opp ca. 10000 servere etter 1 min. mens vennen min ikke får mer enn 100 servere... vis du går i brannmuren slår den av spiller på en secure server og så slår den på mens du er inne på en secure server så skal du få opp omtrent 1000 ekstra servere. det fikk vennen min i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå