Thomas Toget Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skal redigere maaange dvd'er av gamle familiefilmer. Eg redigerer i Pinnacle 9.4.3 (versjon 10 er for ustabil) og render filmen som en mpeg2 fil (dvd-format). Det er mulig å lage menyer i pinnacle, men da spør det om å brenne filmen rett etterpå.. går noe galt må eg begynne på nytt.. Så mitt spm.: Finnes det et bra program til å lage dvd-menyer? Gjerne gratis eller trial Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Adobe Encore DVD er meget bra, dog ikke gratis. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Og DVD-lab Pro 2 er etter sigende enda bedre enn Encore og iallfall mye billigere. 30 dagers trial. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har prøvd alle nevnte programmer, men finner meg mest komfertabel med Sony DVD Architect. Programmet er svært enkelt i bruk, og har støttet for mange funksjoner. Det hele læres fort, og sier seg selv. Programmet finner du her. Som nevnt tidligere er DVD-Lab også et bra program. Har brukt det selv, og det har ganske mange stilige funksjoner. De er også lette å lage. Det har foreksempel støtte for passord på filmene dine, regionstest osv. En annen svært grei ting med programmet er måten ting er satt opp på, og linkingen mellom videoer og menyer. Du vil få opp et lite kart, og kan tegne linkene. Altså, en meny til en video osv. Må nesten prøves. Men jeg finner meg somsagt mest komfertabel med DVD Architect. Det synes jeg er lettest, og det som hjelper meg å få ut den kreativiteten jeg må ut med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå