Gjest medlem-19530 Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 here`s the prob. jeg har gjort alt jeg kan tenke meg ,men jeg finner det ikke ut.jeg har gjort alle oppdragene jeg kunne finne men det har ikke vært noen antydning til slutt.siste oppdraget var for han han syke f***nen med alle de havy våpnene.hva skal jeg gjøre? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-11 23:34 ] Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Siste oppdraget er når du har full shootout i villan din.Som tatt ut fra filmen Scarface.Jeg fikk ihvertfall rulletekst etter det.Har fortsatt etter dette og leter nå etter hidden packages. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 men det er ikke fler oppdrags steder eller personer igjen hvor finner jeg de?? Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hvis du kjøper et sted, ikke hus, men en av stedene som produserer penger, vil du få oppdrag som du må utføre for at stedet skal generere x antall $ hver dag.Ellers har du politi,brannbil,sykebil, levere pizza missions. Finnes også helikopter, båt, motocross, destruction derby og andre typer missions du kan utføre.Har vel nevnt de fleste her.Du må bare finne dem. Hvis du har jobbet for rockerne, "hells angels", haiterne, mexikanerne, cubanerne og et par andre jeg ikke husker, så har du vel klart det meste av "synlige" missions, altså missions du ser på kartet. Lenke til kommentar
Exar Kun Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 100% trenger man Gjort alle oppdrag 100 hidden packages Alle assets(altså hideouts,boatyard,sunshineautos osv) klart lvl 12 firefighter klart lvl 12 vigilante reddet 100 stykker i ammbulanse levert 100 stykker som taxi klart lvl 12 pizzadelivery alle unique jumps alle rampages tror dette var alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå