Yaricks Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei, kjapt spørsmål! Jeg ønsker å sende en mail til brukerene som registerer seg på siden min, med userID osv.. Hva skal til for at det skal funke? Jeg vet at man skal bruker mail() men trenger hjelp til å få mail() til å sende til rett email, altså den sender til emailen man registrerte seg med... Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Prøv noen av disse: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...e=%2Bmail%28%29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mail() Har du lest her? Noen av de insendte kodene lenger nede på siden er veldig bra Lenke til kommentar
kjey Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Men skal brukerene få mail med en gang de registrerer seg, eller er det en form av nyhetsbrev du er ute etter? Hvis du vil sende mail til alle brukerene dine som er registrert henter du bare ut mailadressene til brukerene fra databasen eller fila og sender mailene ved hjelp av løkka som henter informasjonen. while(...) { // Henter ut brukerne mail($bruker, $subject, $message); } Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går det an å sende som BCC (blind kopi) eller vil dette bruke mer kraft fra serveren enn en while()-loop? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går det an å sende som BCC (blind kopi) eller vil dette bruke mer kraft fra serveren enn en while()-loop? 8174741[/snapback] Blind copy er nok veldig mange ganger bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå