Gå til innhold

Kan noen mixe et bilde til meg?


Anbefalte innlegg

Kan noen gjøre dette?

 

 

bildet ska inneholde en eller annen cs logo, samt Bwm, og Bearwater Warfare Magnum!

 

 

det hadde vært veldig kjetkt om noen kunne fikset dette til meg, siden jeg ikke har erfaring med bilder mixing, takker

Endret av karken789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe slikt kanskje? :) Om det var store bostaver du tenkte på da... Ikke så lett å skjønne dessverre.

 

Du bør også vite at du selv kan gå inn å endre teksten i første post. Da har du jo også mulighet til å rette opp de andre feilene du har, samt kanskje ha stor bokstav først i setningen :)

post-5387-1174120531_thumb.gif

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
Noe slikt kanskje? :) Om det var store bostaver du tenkte på da... Ikke så lett å skjønne dessverre.

 

Du bør også vite at du selv kan gå inn å endre teksten i første post. Da har du jo også mulighet til å rette opp de andre feilene du har, samt kanskje ha stor bokstav først i setningen :)

8173110[/snapback]

 

 

det va noe sånt jeg tenkte meg, ja. men det tenger ikke være den cs logoe, bare det blir tøft :thumbup:

 

men er detmulig å får Beatwater Warfare Magnum inn i logen med en eller annen "sær" skrift? :D skal rette skrivefeilene nå.

Endret av karken789
Lenke til kommentar

Du legger ut dette bildet, som det bildet du vil folk skal redigere? Så sier du at det ikke trenger være det bildet?

 

Nei, last ned Gimp. Prøv selv, så spør du om hjelp etterpå. Og nei, det er vanskelig å få inn all den skriften i det lille bildet.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...