karken789 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Kan noen gjøre dette? bildet ska inneholde en eller annen cs logo, samt Bwm, og Bearwater Warfare Magnum! det hadde vært veldig kjetkt om noen kunne fikset dette til meg, siden jeg ikke har erfaring med bilder mixing, takker Endret 17. mars 2007 av karken789 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Photoshop duger. Hadde vært fint med et bilde, hvis du vil ha hjelp? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 det finnes plenty av gratisprogrammer som kan gjøre dette like raskt som photoshop. søk på "image resize program free" e.l. på google. eventuelt kan du bruke paint eller ms photo editor, begge pleier å være installert hvis du har windows-maskin og evt office. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 kan noen gjøre dette?ELLER I VETFALL SIHVILKET PROGRAM SOM ER BRA TILÅ GJØRE DETTE? 8171178[/snapback] selvfølgelig kan noen gjøre det også... bare du kommer med bildet... Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Powertools Til høyre på denne siden kan du laste ned Image Resizer,den gjør jobben du er ute etter. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Irfanview : Støtter bla batch encoding så du kan resize en rekke bilder med samme parameter på en gang. Lenke til kommentar
karken789 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 jeg skrev feil i overskifften! jeg skrev miske, dere forsto det sånn at det sto minske, men det var ikke meningen! mixe blir vel bedre! kan noen fikse det til meg? bruk dette bildet http://cominfo.md/Content/@PrivateContent/...%7D/cs_logo.gif og får bokstaven Bwm inni i bildet på en måte! kan noen prøve å sende et eksempel? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 http://www.gimpshop.com/ Kan du forklare en gang til helt klart hva du ønsker? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Noe slikt kanskje? Om det var store bostaver du tenkte på da... Ikke så lett å skjønne dessverre. Du bør også vite at du selv kan gå inn å endre teksten i første post. Da har du jo også mulighet til å rette opp de andre feilene du har, samt kanskje ha stor bokstav først i setningen Endret 17. mars 2007 av and_mit Lenke til kommentar
karken789 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Noe slikt kanskje? Om det var store bostaver du tenkte på da... Ikke så lett å skjønne dessverre. Du bør også vite at du selv kan gå inn å endre teksten i første post. Da har du jo også mulighet til å rette opp de andre feilene du har, samt kanskje ha stor bokstav først i setningen 8173110[/snapback] det va noe sånt jeg tenkte meg, ja. men det tenger ikke være den cs logoe, bare det blir tøft men er detmulig å får Beatwater Warfare Magnum inn i logen med en eller annen "sær" skrift? skal rette skrivefeilene nå. Endret 17. mars 2007 av karken789 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du legger ut dette bildet, som det bildet du vil folk skal redigere? Så sier du at det ikke trenger være det bildet? Nei, last ned Gimp. Prøv selv, så spør du om hjelp etterpå. Og nei, det er vanskelig å få inn all den skriften i det lille bildet. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå