paranoide Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 http://www.myspace.com/architectonline Klippet sammen en liten sampler med snutter fra våre nye låter. Alt er work-in-progress versjoner av ting produsert med en PC uten lydkort. Ikke alt er ferdig, og av en eller annen grunn er lyden helt dynge. Filen jeg lastet opp er krystallklar, så si ifra hvis dere vil ha en skikkelig upload. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dette kan så absolutt bli bra når dette er ferdig materiale! Liker kvaliteten på lyden dere lager i sangene deres. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Endret enmnetittel. Bedre? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg endra emnetittelen til det mest optimale. Sjanger først, så artistnavn, så låtnavn. Såvidt jeg la merke til, er det ikke mulig å linke direkte til låter på MySpace, så det er greit at du linker dit fra førsteposten. Men skriv gjerne hvilken låt du vil ha tilbakemelding på i henhold til denne tråden Så til låta: Det låter proft! Lydbildet høres fyldig ut, riffene er tøffe, musikken er mer enn bare standard "tøffe-riff-og-skrik", men når allikevel ikke helt opp som særegent og catchy nok for min del. Låt nr 4 var min favoritt i Demo Sampler. Låt nr 5 høres litt for likt Muse ut, men det er ikke altfor ille. Høres ut som jevnt over god rock alt i alt, dette. Ikke altfor mye å sette fingeren på i de korte klippene fra hver låt, men det høres som sagt ålreit ut, med noen ekstra gode avstikkere. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Må egentlig inrømme at dette bare er tatt fra tre låter, tre veldig veldig varierte sådan Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det regnes ikke som negativt her i gården! Blir spennende å høre det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Takker, lover å legge ut et par av låtene så fort de blir ferdige. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Høres jo ganske bra ut dette, men ingen vokal? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ingen vokalist = ingen vokal Har et sideprosjekt med en kar fra England, alternativ pop/rock. Der er det masse vokal! Legger det seff ut når låtene er klare. Endret 21. mars 2007 av paranoide Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Me likes! Har hørt på Architect en stund nå, og må si det er noe av det bedre jeg har snubla borti innen prog i det siste. Gir dere ut plate kan jeg garantere deg at jeg skal ha den! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Kult! Skal legge ut hele versjoner av låtene snaaart Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "Sirens and Titans" var jo veldig bra! Litt velpassende vokal, og det er noe jeg godt kunne kjøpt for en billig penge. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Låtene som kommer snart... 'Yog Sothoth' - 9:59 'From Anatoly Korenchkin' 8:02 'Celcius Vermin' Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Vet ikke om noen husker Sisyphean Gaze jeg la ut for en stund siden, men det kommer en ny versjon av denne snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå