Ol'H Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk bare et inntrykk av at hele verden er blitt til en folkeløs ørken fra begynnelsen. I slutten av to'eren ser det ut til at hele verden er veldig overbefolket og ingenting tyder på at det skal skje. BLir det slik som i to'ern at de slipper det løs eller no? 8181844[/snapback] Nå var vel det bare Las Vegas man ser, å man ser jo satelitten til Umbrella som tyder på at sivilisasjonen har overlevd. Uansett håper jeg ikke Resi har gått i dommedag fella som de fleste andre zombie filmer går i. Men siden de trekker inn såpass mange karakterer fra spillet tror jeg ikke det. Legg forresten merke til at de har kuttet ut Leon Kennedy og Chris Redfield som visstnok skal figurere i de neste Resi spillene, sikkert for og unngå enda flere logiske brister. Men tar de livet av Claire Redfield så blir det krig, det lover jeg. Å skal ikke Wesker egentlig være død da Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Gleder meg til denne. : ) Er ganske stor RE fan. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Må si jeg gleder meg til å ikke se den. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Enda en oppfølger, ser man det. Som Resident Evil-fan skal denne helt klart sees. Jeg er i første gang positiv, men har egentlig ganske lave forventninger til denne filmen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk bare et inntrykk av at hele verden er blitt til en folkeløs ørken fra begynnelsen. I slutten av to'eren ser det ut til at hele verden er veldig overbefolket og ingenting tyder på at det skal skje. BLir det slik som i to'ern at de slipper det løs eller no? 8181844[/snapback] Det blir sikkert noe om det i starten av filmen... Spekulerte litt selv... ørken i new york og noe pyramide greier ved siden av frihetsgudienen Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk bare et inntrykk av at hele verden er blitt til en folkeløs ørken fra begynnelsen. I slutten av to'eren ser det ut til at hele verden er veldig overbefolket og ingenting tyder på at det skal skje. BLir det slik som i to'ern at de slipper det løs eller no? 8181844[/snapback] Det blir sikkert noe om det i starten av filmen... Spekulerte litt selv... ørken i new york og noe pyramide greier ved siden av frihetsgudienen 8182713[/snapback] Jeg tror ikke det er New York dette her.. Er nok Las Vegas, står en mindre versjon av frihetsgudinnen der og. Men ellers skjønnte jeg ikke noe av all den ørkenen, hvorfor skal det plutselig komme så mye mer sand? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Kanskje fordi Las Vegas ligger i et område med sand? Og siden menneskeheten i Vegas er dødt ut, så regner jeg med byen tilslutt vil være overfylt av det. Endret 18. mars 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Sist gang jeg var i vegas var det ingen som tok vekk noe sand fra gatene, ei var det noe som skulle skjerme byen fra sanden Men det er nok noe i det du sier der ja, men for meg er der fremdeles ganske ulogisk, og utifra utseende til hu dama så ser det ikke ut som det har gått så lang tid heller.. Men hey, filmen har fullt av zombier, hvorfor lete etter logikk? Endret 18. mars 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Haaper paa zombier som ser litt...zombie ut. Er evigheter siden eg saag de to andre filmene, burde nesten friske opp litt med de for denne ramler inn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 skulle ønsket de hadde sprøytet inn litt mer horror istedet for action for å være ærlig <.< er så mange "shoot `n` run/survive" grøssere nå at det er leit =/ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Men hey, filmen har fullt av zombier, hvorfor lete etter logikk? Hehe... godt sakt.... Men litt logikk må den ha... kan ikke bli som drøm, går ut døra på andresiden og er plutslig på månen... håpper ned ett hull på månene og kommer in i 53 etg i ett kontor en plass i afrika... Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hehe! Nei, visse rammer er greit å ha Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Men hey, filmen har fullt av zombier, hvorfor lete etter logikk? Hehe... godt sakt.... Men litt logikk må den ha... kan ikke bli som drøm, går ut døra på andresiden og er plutslig på månen... håpper ned ett hull på månene og kommer in i 53 etg i ett kontor en plass i afrika... 8186002[/snapback] du beskrev nettopp det som kunne ha blitt en sinnsyk rå dop film ^^ Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 For de som ikke vil innstalere makkverket av Quicktime på sin maskin, se traileren her da: Resident Evil 3 8176963[/snapback] Evt. Quicktime Alternative. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Men hey, filmen har fullt av zombier, hvorfor lete etter logikk? Hehe... godt sakt.... Men litt logikk må den ha... kan ikke bli som drøm, går ut døra på andresiden og er plutslig på månen... håpper ned ett hull på månene og kommer in i 53 etg i ett kontor en plass i afrika... 8186002[/snapback] du beskrev nettopp det som kunne ha blitt en sinnsyk rå dop film ^^ 8188306[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå