Gå til innhold

Ny Resident Evil Film snart?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Resident evil 4 kommer jo ikke ut lenge etter nummer 3. Skal sies de er raske å lage oppfølgere.

Men ja, gleder meg til 3'ern :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har bare sett enern jeg. Er toern bra?

8171232[/snapback]

Nei.

Den fins ikke andre steder?

Quick time er det apsolutt siste jeg i det heletatt innstalerer på maskinen min (alt fra apple egentlig)

8173271[/snapback]

Now that's something we can agree on. :wee:

Har selvsagt lyst til å se traileren jeg også, men Apple er og blir borte fra min PC.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

8171232[/snapback]

Nei.

8176874[/snapback]

jeg har spilt ALLE resident evil spilla. og er MEGET fornøyd med spillene.. men da jeg fikk se filmene ble jeg meget skuffet egentlig! skulle vært "litt" mere action? litt mere grøss...

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på: er hele verden blitt slik når filmen starter? Synes det mangler litt bakgrunnsinfo.

8177782[/snapback]

Du mener de to andre filmene ikke var nok? Ser poenget, men som alle lavpanne filmer får vi nok historien ganske godt servert siden disse filmene hittil har latt lite være opp til fantasien.

Uansett denne filmen treffer en god 6/10 på forventningsbarometeret.

Lenke til kommentar

8171232[/snapback]

Nei.

8176874[/snapback]

jeg har spilt ALLE resident evil spilla. og er MEGET fornøyd med spillene.. men da jeg fikk se filmene ble jeg meget skuffet egentlig! skulle vært "litt" mere action? litt mere grøss...

8176904[/snapback]

Jeg har bare så vidt prøvd ett av de første spilla... og kanskje derfro jeg liker filmene svært godt...

Men selvsagt... litt ekstra grøss skader ikke :)

Lenke til kommentar

Fikk bare et inntrykk av at hele verden er blitt til en folkeløs ørken fra begynnelsen. I slutten av to'eren ser det ut til at hele verden er veldig overbefolket og ingenting tyder på at det skal skje. BLir det slik som i to'ern at de slipper det løs eller no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...