Niqābninja Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg har kommet inn på fhs te høsten, og må si ifra i løpet av denna uka om jeg tar imot plassen eller ikke. I den sammenhengen må jeg også betale innmeldingspenger og har derfor spørsmål til noe av det som sto i brevet. Innmeldingspengene - kr. 1100,- må sendes på vedlagte postgirotalong En talong er i alle fall et «stykke som blir igjen av ulike former for verdipapir (aksje, postanvisning e l) etter at en har klippet el. revet av kvitteringen», hvis det hjelper. Eneste jeg har fått med er jo et ark hvor det står: SpesifikasjonInnmeldingspenger 2007 Fakturadato *adresse til skola* 1100,- Skal jeg da bare sende penga cash i posten, sammen med innmeldingsskjema? Jeg har jo ikke fått noe kontonr, giro el. Endret 31. mars 2007 av bazukh Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva i himmelens navn er en postgirotalong. Det må da være et kontonummer på uansett, slik at ting blir rett, og slik at du kunne gjort det i nettbanken din. Tror du må ringe de på mandag jeg. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skal jeg da bare sende penga cash i posten, sammen med innmeldingsskjema? Jeg har jo ikke fått noe kontonr, giro el. 8170998[/snapback] Nei, ikke send cash til skolen. Du er sikker på at det ikke står noe kontonummer der? Isåfall må du ta kontakt med skolen. Det funker dårlig å betale regning uten kontonummeret til mottakeren. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Ja, jeg er sikker på at det ikke står noe kontonr. Det står kun det jeg skreiv i første post (av det som da er relatert til betaling). Jeg får sende de en mail. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg får sende de en mail. 8171556[/snapback] Siden fristen var "denne uken" så ville jeg sterkt vurdert å faktisk ringe. Kanskje allerede i morgen, hvis de er "betjent" på lørdag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har litt telefonskrekk, så om det skal bli gjort, må jeg nok sende mail Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er ikke lurt å ha telefonskrekk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 No shit? Er vel ikke akkurat et valg en tar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg fikk ordna det. No worries, jeg er herved elev ved Soltun FHS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå