Gå til innhold

bra pc butikker?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg bærbar, men syntes de har så dårlig utvalg i de butikkene jeg har vært i (Elkjøp og Leftdal). Så er det noen som vet om noen butikker med bra utvalg i bærbare pc'er i oslo området?

Lurer også på om jeg burde gå for Vista når jeg først kjøper ny pc, eller holde meg til gode gamle xp?

takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan dessverre ikke komme med tips til butikker nær Oslo, men jeg selv oppdaget noe "merkelig" idag.

På en Euronics butikk idag, fant jeg en hp pav. dv9000 modell til utrolige 10500 kr.

Om jeg husker rett så ligger/lå prisen på disse maskinene på rudnt 13 til 14 høvdinger. Har hp senket prisen på disse maskinene, eller er det et supertilbud som jeg bør gå for? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg kan dessverre ikke komme med tips til butikker nær Oslo, men jeg selv oppdaget noe "merkelig" idag.

På en Euronics butikk idag, fant jeg en hp pav. dv9000 modell til utrolige 10500 kr.

Om jeg husker rett så ligger/lå prisen på disse maskinene på rudnt 13 til 14 høvdinger. Har hp senket prisen på disse maskinene, eller er det et supertilbud som jeg bør gå for?  :hmm:

8171006[/snapback]

Det er jo mange forskjellige maskiner i DV9000-serien. Kjedene har stort sett to varianter der... en til rundt 10.000 kr. og en som ligger på 14-15.000 kr.

Eksempel:

DV9232 ligger på 9.999 kr.

DV9266 ligger på 14.999 kr.

Men som svar på tråden: NetShop Oslo er kanskje ikke et dumt sted å dra. :9

Endret av datating
Lenke til kommentar
okej, sorry for dumt spørsmål men; netshop er det en butikk hvor jeg fysisk kan dra å se på og kjøpe pc'er, elller er det bare internettbutikk med base i oslo?

8171413[/snapback]

Det er begge deler. I Sandefjord ligger det "gode, gamle" lageret som sender ut varer etter bestillinger på netshop.no. Netshoposlo.no har showroom... altså et sted du kan dra å kjøpe pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...