Bertelsen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg tror alle konsollene blir likestilte mtp. ekslusive spill nå. PS3 har kanskje ikke så mange å rutte med nå (hvertfall ikke så mange jeg liker), men de kommer vel. 360 har mange ekslusive spill som jeg vet at jeg kanskje kommer til å like. Derfor er det greit å eie alle konsollene i denne generasjonen. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 360 kan også bli intressant, dersom Microsoft virkelig åpner lommeboken, men deres 'eksklusiver' kommer også i bedre versjon til PC +/- ett år senere, regner jeg med.Siden utviklingsmiljøet er veldig veldig likt. Er litt skuffet over hvor tafatt MS har vært over å porte sine titler over til PC etter timed exclusives, men de kommer til å bli nødt til å forbedre seg der, dersom de ønsker at folk skal fortsette å oppgradere maskinene og med ny Windows o.l., da flere og flere third parties konsentrerer seg mer og mer om konsoll pga. piracy. 8176014[/snapback] Xbox360 skiller seg forsatt en del fra PC; tri-core PPC CPU, custom GPU, eDRAM.. Så det kommer nok å komme og forbli en del spill eklusive til Xbox360. 8176778[/snapback] Utviklingsmiljøet.. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ser nå at jeg leste posten din feil. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Som jeg har sagt før, blir jeg pent nødt til å kjøpe meg alle.. PS3 blir nok ikke før FFXIII kommer men.. Klarer ikke velge ut hvilken konsoll som får best spill.. Tror alle stiller likt, selv om jeg egentlig har mest trua på Wii.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tenkte det hadde vært fint med en poll så jeg tok meg friheten og telle alle. Har forresten bare tatt med de som klart og tydelig har satt en konsoll høyere enn den andre, altså "360 og ps3" blir til 0 stemmer. PS3:.||||||||||..10 stemmer 360:.|||||.........5 stemmer Wii:..||||||........6 stemmer Personlig tror jeg for min del PS3 kommer med flest bra titler som jeg liker, men er veldig spent på Wii. Endret 19. mars 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er helt sikker på at 360 kommer med de beste spillene!Mange som kommer eksklusivt. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Min menig er 360, mange spill som eksklusive til den som intreserer meg mer enn på de andre konsollene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 For meg så er det klart Ps3 som får de beste spillene, selv om jeg selvfølgelig ser at de andre konsollene har sine doser gode spill. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Med tanke på at Final Fantasy 13 kun kommer til PS3 er vel ikke dette noe å diskutere? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 For min del også klart ps3, det kan ta litt tid, men de viktigste er allerede lovet for min del. FF13, White Knight Story og Mgs4. Setter en knapp på wii også, etter så utrolig godt salg bør det være interessant for mange utviklere å slenge seg på. Er ikke overimponert hittil med noen av nextgen konsollene egentlig. Ser frem til Dragon Quest Swords, Smash bros, og Metroid i hvertfall. Hva 360 angår, ser jeg personlig for meg at jeg spiller flesteparten av "eksklusivene" på pc på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Med tanke på at Final Fantasy 13 kun kommer til PS3 er vel ikke dette noe å diskutere? 8187867[/snapback] For de som ikkje har noe til overs for serien, så absolutt. Halo3 er jo Xbox 360 eksklusiv. Så da er jo saken klar. Eller? Smak og behag, intet meir og intet mindre. Endret 19. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Man ser nå hvor godt Wii'en solgte med tanke på Twilight Princess (er sikker på at mange enheter gikk ut pga det spillet) så det er jo ikke utenkelig at FF13 og MGS4 blir å gi samme boosten til PS3, selv om det og kan gi liten effekt ettersom prisen til PS3 er så vanvittig høy. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 PS3 helt klart, som andre sier de fleste ekslusive til 360 spiller jeg på PC litt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå