LucarioX Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Om vi glemmer alt som heter grafikk, pris, funksjoner, HDMI kabler, design, støy nivå osv ... Hvilken konsoll tror du da vil få best spill. Nå tenker jeg ikke nødvendighvis på spill med super grafikk, osv, men heller spill som kan tilby glede, humor og minner. Kan dette diskuteres på en ordentlig måte? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 PS3 har jo nokon lovande titlar på veg no.. Som ikkje berre har super grafikk.. (Tenker på det bygge spelet). Ellers held eg ein knapp på Wii. Sidan han kan få til meir nytenkjande spel med kontrollen. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Etter som at Nintendo har en tendens til å treffe midt i blinken når det gjelder min smak så vil jeg si Wii. Ellers blir det delt mellom xbox360 og PS3 for min del. Når det gjelder hvilken konsoll som får mest spill så blir det sikkert PS denne gangen også... da det kommer til å bli laga så mange japanske møkka-RPG spill Har jo allerede kommet godt i gang med Zelda: Twilight Princess for min del da. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Holder en knapp på Wii, siden Nintendos tittler har fenget meg i ganske lang tid. Ser blant annet frem til nye Metroid til Wii, og har allerede fått en god start med konsollen med Zelda Twilight Princess. Ser for meg mange gode spill i fremtiden til Wii, ja Selvsagt hadde jeg ikke hatt noe imot å prøvd f.eks Final Fantasy på PS3 for å sammeligne, men dette har jeg neppe muligheten til Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg tror ps3 kommer til å få best spill. Synes de fantasy-greiene til nintendo er dårlig, så jeg hadde satset på ps3. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Alle tre vil få veldig mange gode spill, enkelte av disse må bare spilles, og når prisen ikke blir mer enn rundt 12-1300 kr om ca 4 år så er det ingenting som tilsier at man ikke bør eie alle 3. Det er bare å se på forrige generasjon: GC: Unike og knall bra Nintendo spill, nevner bare Paper Mario. PS2: Flust av gode eksklusive 3rd party spill. Xbox: Ninja Gaiden (i min mening, utvilsomt det beste spillet i forrige generasjon, og ikek bare det, men også et av tidenes aller beste spill) Skaff deg den som appellerer mest til deg akkurat nå, også kjøp de to andre når prsien på konsoll og spill faller. Uansett, for å svare på spørsmålet, så avhenger jo dette av personlig smak og behag, og for meg så vil det nok være Wii, du kan ikke gå feil med Nintendo spill. Ps PS3 har i min mening, utvilsomt den svakeste kontrolleren i denne generasjonen. Analog stikken bør være helt til venstre i disse 3D tider. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg tro Xbox 360 kommer til ha de meste spennende spillen. PS3 har liksom ikke de mest eksklusive spillene lenger . Men jeg holder en knapp på 360 det kommer jo kjempe god spill i hytt og pine i 2007 og i de neste årene for 360 bla. Forza ; Halo3 , Mass Effect , Guitar Hero 2, Assasin Creed , Blue Dragon , Lost Odyssey , Bioshock , Fable 2, Halo Wars , Age of Conan: Hyborian Adventures , Alan Wake og de seneste rykte er at de kan komme et eget WOW til XBOX 360 i løpe av de neste årene og med denne spillisten tro jeg det er kanskje bare Wii som kan stille opp imot det men jeg tror ikke det blir så mye gode titler som 360 Endret 16. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Til nå holder jeg en knapp på Wii siden den har titler som kommer i løpet av 2007 som ser meget fengende ut og ikke minst fantastiske ut. Det synes jeg ikke de andre konsollene har på lik linje, selv om der kommer gode titler til dem også. Samt at wii har og fått en god motakelse fra 3dje parts utviklere, noe som kan innebære større muligheter for gode spill. Men tror ikke de andre 2 blir å gjøre det noe dårligere. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tipper PS3 kommer til å forsette i PS2`s fotspor, noe som blir sehr gutes for min del Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 For meg og hvilke spill jeg liker(sportspill, skytespill, racing og rpg), tror jeg PS3 og x360 kommer ut på toppen. Wii mangler ikke bare maskinvare til HD-grafikk. Den mangler også maskinvare til andre ting, som f.eks. fysikk, ai etc. Akkurat nå er det flest kommende titler som tiltaler meg på 360, mens de titlene jeg ønsker meg mest er på PS3. Derfor er det dødt løp mellom PS3 og X360. Sier ikke med dette at Wii er en dårlig konsoll(har en selv), men den har minst titler som tiltaler meg. Kjøpte meg egentlig den mest for VC sin skyld. Den kan jo overraske med kontrollern og det der, men da må det bli atskillig bedre enn det er nå. Jeg er ikke imponert ennå. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Dette blir jo egentlig helt individuelt! Spørs hvilket spill man liker. Det jeg vet med sikkerhet er at det kommer til å komme knakendes gode spill til absolutt alle konsoller Dessverre tror jeg nok at alle konsollene vil få langt flere dårlige enn gode spill Endret 16. mars 2007 av fvgjonari Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Alle konsollane vil få sin del med gode og dårlege spel. Men viss eg skal velje ut ein konsoll trur eg det blir PS3 (dette betyr på ingen måte at dei andre konsollane ikkje får mange gode spel). Grunnen for dette er dei mange kjente seriane som alt er godt etablert på tidlegare utgåver av denne konsollen. I tillegg kjem nye spel som blir utvikla for konsollen. edit: No svarte eg vel eigentleg ikkje på topic. Eg trur ikkje at den ein konsoll får betre spel enn dei andre. Det vil kome spel av ymse kvalitet til alle konsollane. Å seie at ein konsoll får best spel blir derfor feil. Endret 16. mars 2007 av ttt Lenke til kommentar
victurus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Uten tvil står det mellom WII og PS3. -Og jeg tror __lett__ PS3 drar av med seieren. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Vel de spillene jeg ser mest frem til er Assassins Creed og GTA4 så xbox og PS3 ligger nok ganske litt. Eneste som virkelig pusher ps3 litt foran Xbox er FF serien, er en svoren fan av spillene her Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Uten tvil står det mellom WII og PS3. -Og jeg tror __lett__ PS3 drar av med seieren. 8171769[/snapback] Hvorfor avskriver du "Three sixty"? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 For mitt vedkommende så er svaret 360. Har kommet mange bra spill og dette året bugner av nye hete spill som jeg bare må ha meg, kan jo nevne Forza2, Halo3, Mass Effect, PGR4, GTR, GTA4, Blue Dragon, Lost Odyssey, ett nytt Banjoo spill fra Rare. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg liker best de klassiske Nintendo spillene som Zelda, Mario, Metroid etc. Så jeg må nok si Wii. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dette burde ikkje komme som noko sjokk: Eg trur på PS3. I forrige generasjon var Sony sin konsoll knallsterk, med mykje både av solide, etablerte seriar, og av meir nyskapande spel. Det er tidleg enno, men det ser ut til at trenden fortsetter på PS3, sjølv om konkurransa er sterkare denne gongen. Kay Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 PS2 sin suksess var mye basert på tiden den kom blandet med prisen samt spillutvalget og de andre konsollene. PS2 hadde vel ikke samme motstand som PS3 har i dag, med 2 meget sterke kandidater som har gitt den en meget godt kamp. Derfor tror jeg ikke PS3 blir å få samme suksess som PS2 hadde. Vi er i neste fase nå, med hvite ark å skrive på. Derfor tror jeg ikke PS3s ark blir å uteksaminere de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå