Kannath Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den lista over der er jo langt fra komplett. Sjekk Wikipedia for komplett låtliste. 8180699[/snapback] Beklager. Quoter sangene fra Wiki da (Tar skjul siden det er så mange) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Main setlist 1. Opening Licks "Shout at the Devil" - Mötley Crüe "Mother" - Danzig † "Surrender" - Cheap Trick "Woman" - Wolfmother "Tonight I'm Gonna Rock You Tonight" - Spınal Tap † (Encore) 2. Amp-Warmers "Strutter" - KISS † "Heart-Shaped Box" - Nirvana "Message in a Bottle" - The Police "You Really Got Me" - Van Halen "Carry On Wayward Son" - Kansas (Encore) 3. String-Snappers "Monkey Wrench" - Foo Fighters "Them Bones" - Alice in Chains "Search and Destroy" - Iggy Pop and The Stooges "Tattooed Love Boys" - The Pretenders "War Pigs" - Black Sabbath (Encore) 4. Thrash and Burn "Cherry Pie" - Warrant "Who Was in My Room Last Night?" - Butthole Surfers † "Girlfriend" - Matthew Sweet † "Can't You Hear Me Knocking" - The Rolling Stones † "Sweet Child O'Mine" - Guns N' Roses (Encore) 5. Return of the Shred "Killing in the Name" - Rage Against the Machine "John the Fisherman" - Primus "Freya" - The Sword "Bad Reputation" - Thin Lizzy "Last Child" - Aerosmith † (Encore) 6. Relentless Riffs "Crazy on You" - Heart "Trippin' On a Hole in a Paper Heart" - Stone Temple Pilots "Rock This Town" - Stray Cats "Jessica" - The Allman Brothers Band † "Stop!" - Jane's Addiction (Encore) 7. Furious Fretwork "Madhouse" - Anthrax "Carry Me Home" - The Living End "Laid to Rest" - Lamb of God † "Psychobilly Freakout" - The Reverend Horton Heat "YYZ" - Rush (Encore) 8. Face-Melters "Beast and the Harlot" - Avenged Sevenfold "Institutionalized" - Suicidal Tendencies † "Misirlou" - Dick Dale "Hangar 18" - Megadeth "Free Bird" - Lynyrd Skynyrd † (Encore) [edit] Bonus tracks "Raw Dog" - The Last Vegas (Winner of the "Be a Guitar Hero" Contest) "Arterial Black" - Drist † "Collide" - Anarchy Club "Elephant Bones" - That Handsome Devil "Fall of Pangea" - Valient Thorr "FTK" - Vagiant "Gemini" - Brian Kahanek † "Push Push (Lady Lightning)" - Bang Camaro "Laughtrack" - The Acro-brats † "Less Talk More Rokk" - Freezepop † "Jordan" - Buckethead "Mr. Fix-it" - The Amazing Royal Crowns "The New Black" - Every Time I Die "One for the Road" - Breaking Wheel "Parasite" - The Neighborhoods "Radium Eyes" - Count Zero "Red Lottery" - Megasus "Six" - All That Remains "Soy Bomb" - Honest Bob and the Factory-to-Dealer Incentives † "The Light That Blinds" - Shadows Fall "Thunderhorse" - Dethklok "Trogdor" - Strong Bad † "X-Stream" - Voivod "Yes We Can" - Made in Mexico Xbox 360 exclusive tracks "Possum Kingdom" - Toadies "Salvation" - Rancid "Life Wasted" - Pearl Jam "Billion Dollar Babies" - Alice Cooper "Hush" - Deep Purple "Rock and Roll Hoochie Koo" - Rick Derringer "Dead!" - My Chemical Romance "The Trooper" - Iron Maiden "Drink Up" - Ounce of Self "Kicked to the Curb" - Noble Rot Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 skal snart kjøpe det siden det kommer ut den 6. april.. gleder meg masse.. men om eg vill ha 2 gitarer.. går det an og kjøpe en med spillet og en fior seg selv, eller må eg anskaffe meg 2 spill?? 8170450[/snapback] Du kan jo kjøpe Guitar Hero 1 med gitar og så kjøper du Guitar Hero 2 med gitar, da får du begge spillene og 2 gitarer... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 skal snart kjøpe det siden det kommer ut den 6. april.. gleder meg masse.. men om eg vill ha 2 gitarer.. går det an og kjøpe en med spillet og en fior seg selv, eller må eg anskaffe meg 2 spill?? 8170450[/snapback] Du kan jo kjøpe Guitar Hero 1 med gitar og så kjøper du Guitar Hero 2 med gitar, da får du begge spillene og 2 gitarer... 8181407[/snapback] Guitar hero 1 er ikke på x360 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 problemet er at Guitar hero 1 ikke kommer til x360... da kommer bare GH2...med en gitar.. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Selvfølgelig må det gå an å kjøpe gitar separat, vet ikke hvorfor folk stresser sånt. Det er digg med de extra låtene, men så har jo PS 2 Guitar Hero 1 så dette prøver vel å kompensere litt. Håper på nedlastbare låter også! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Alle låtene fra GH1 skulle bli nedlastbare (om de ikke følger med GH2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå