Gå til innhold

Finnes det en nettside hvor man kan sende filer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit at netcom hadde en slik mulighet før, men det var da knyttet til abbonementet, eller televerket ditt da...

 

Mener det het noe så frustrerende som "Mother", hvor du da kunne laste opp dine egne filer og så sende de til deg selv, men denne siden er lagt ned...

 

Poenget er at kanskje du har en slik tjenste knyttet til ditt televerk på internett?

Lenke til kommentar

Sjekket mobil tjeneste sider da, som f.eks. Eurobate eller Inpoc?

Veit at en er nødt til å registrere seg (gratis ofc) på noen av disse stedene, men skulle virke rimelig at de tilbøy noen slike tjenester, så klart til en urimelig høy pris da, men skulle jo bare mangle...

Lenke til kommentar
Går det ikke ann å kople mobilen til datan via kabel, ir, bluetooth eller liknende.

Eller er mobilen for gammel.

8170493[/snapback]

:blush: har ikke blåtann eller ir på pcen :p

 

Sjekket mobil tjeneste sider da, som f.eks. Eurobate eller Inpoc?

Veit at en er nødt til å registrere seg (gratis ofc) på noen av disse stedene, men skulle virke rimelig at de tilbøy noen slike tjenester, så klart til en urimelig høy pris da, men skulle jo bare mangle...

8170755[/snapback]

Har ikke tenkt på det men skal prøve.

 

Tingen er at jeg har laget et tema som jeg vil bruke (selv digger :p) på min t610.

Så tenkte jeg jeg skulle legge det ut på Lasyk.net, men det tar jo en evighet.

Lenke til kommentar
t610 kan gå på nett så om du vwt at gprs fungerer så kan du laste opp themen din på en side som home.no eller start.no og laste ned på mobilen din

8171907[/snapback]

Men jeg må ha en nettleser også. Hadde Opra mini men tror ikke jeg kunne laste ned med den :/

 

Sett opp en vevtjener, eller så kan du bruke Zedge.

8171936[/snapback]

Kan sjekke det ut.

Jeeii, det funket fett :D

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...