99tnor Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 vet ikke om dette er rett plass for tråden, men: når jeg prøver å logge på msn, får jeg denne feilmeldingen : (bilde) hvorfor kommer dette og hva kan jeg gjøre? på forhånd takk!! msnproblem.bmp Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Msn er visst nede en stund Har det samme problemet her. EDIT: Lest en del rundt og det som står er at feilmeldingen betyr at kontaktlisten din ikke kunne bli funnet eller er skrivebeskyttet. Så også en metode for å fikse det, men virket veldig slit. Endret 16. mars 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Får det samme. Oh, and btw: lagre heller i formatet .png, og ikke bmp. Mye bedre format. Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Får det samme. Oh, and btw: lagre heller i formatet .png, og ikke bmp. Mye bedre format. 8170068[/snapback] ok litt dårlig at microsoft ikke skriver det på statussidene da? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 har samme feilmelding :'( Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Denne tråden er vel der du skal spørre i stedet for å spørre her? Trodde den ble opprettet nettopp for det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå