Krissern_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Vet ikke om det er et topic fra før... Men jeg er rimelig lei av mitt problem. Hvis jeg sitter med f.eks bf2 online, chatter, laster ned ting og en annen i huset også bruker internett(ofte ikke mer enn å surfe) detter nettet ut. Jeg må da enten vente 10 min eller restarte routeren. jeg har trådløst nett, linksys et eller annet med 54mbps(tror det er denne) Jeg skjønner at nettet kan bli overbelastet, men det bør tåle litt mer enn dette Kan noen hjelpe meg, er veldig lei av det nå. Endret 16. mars 2007 av Krissern_ Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hadde vært kult om noen svarte Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 At du har trådløst nettverk svarte ditt problem. Vanskelig å si hva som kan gjøre det fordi det er 1000 ting som kan forstyrre signalet ditt, til og med ett speil på veggen hehe. Hvordan er signalnivået ditt når du faktisk har nett ? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 At du har trådløst nettverk svarte ditt problem. Vanskelig å si hva som kan gjøre det fordi det er 1000 ting som kan forstyrre signalet ditt, til og med ett speil på veggen hehe. Hvordan er signalnivået ditt når du faktisk har nett ? 8173517[/snapback] Utmerket og med 54mbps... Vil det hjelpe hvis jeg kjøper kabel? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du kan prøve å kjøre kabel en stund, da finner du ut om problemet ligger på den trådløse biten av nettverket, eller om det er noe annet som er feil. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det første man bør gjøre er å redusere antall forbindelser i bittorrent. Prøv å sett antall connects (globalt) til 40. Problemet er som regel at routeren blir overbelastet med forbindelser og går i stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå