bazzo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan poste en form i IE uten at submit knappen viser? Har en kode under som fungerer veldig bra i FF men selvfølgelig ikke i IE. NB: Jeg skal poste formen med enter tasten på tastaturet, jeg vil ikke ha noe form for knapp eller link. <form method='post' name="login" action=""> <input class="inputbox" name="username" type="text" /><br /> <input class="inputbox" name="password" type="password" /><br /> <div style="display: none;"> <input type="submit" name="login" value="login" /> </div> </form> Endret 17. mars 2007 av bazzo Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Erh, drit i å mekk submitknappen? Du kan evt. gjøre det vha. en lenke også; <a href="" onclick="document.login.submit();return false">Post i vei</a> Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Var ikke helt det jeg så for meg, vil poste formen med enter tasten, vil ikke ha noe form for submit link/knapp. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 gjør som loathsome sier da, drit i å mekk submitknapp. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 gjør som loathsome sier da, drit i å mekk submitknapp. 8173691[/snapback] Det har jeg selvfølgelig prøvd, og det funker ikke. Eneste som funger er slik jeg har gjort nå, men da fungerer det ikke i IE. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kan du ikke bare sette display: none; på submit-knappen da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 <input type="submit" name="login" value="login" style="display:none;" /> Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvordan sjekker du om scriptet har blitt postet? Med if (isset($_POST['submitknapp'])) kan du jo endre det til if isset($_POST['variabel'])) Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Selvfølgelig, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før. Takk "Ståle" Jeg la inn submitknappen som et blankt gif bilde på 1x1 px. Fungerte utmerket. Endret 17. mars 2007 av bazzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå